Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan har hjemmesiden set ud`inden domænet blev slettet?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :)

Jeg har netop købt et domæne, der tidligere har været i brug. Jeg vil gerne finde ud af, hvordan hjemmesiden så ud og hvilken tekst, der har været på hjemmesiden før slettelsen af domæne for at finde ud af, hvad hjemmesiden dækkede over og måske bruge det til den nye hjemmeside.

Hvorfor kan jeg finde ud af det? :)

Tilmeldt 19. May 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Esbjerg
Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 91
Fra  Lund Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker og bukker! :D

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Googles cache: funktion kan også bruges nogle gange, hvis domænet er slettet øjeblikkeligt, og ikke været suspenderet (og derfor fjernet fra Googles indeks).

Du bruger funktionen ved at skrive "cache:" foran den webadresse, du gerne vil se den gemte version af. Fx. cache:http://www.amino.dk eller cache:http://www.amino.dk/forums/t/237839.aspx

Generelt er Archive.org dog et noget bedre værktøj.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jacob Kildetoft Henriksen:

Hej Aminoer :)

Jeg har netop købt et domæne, der tidligere har været i brug. Jeg vil gerne finde ud af, hvordan hjemmesiden så ud og hvilken tekst, der har været på hjemmesiden før slettelsen af domæne for at finde ud af, hvad hjemmesiden dækkede over og måske bruge det til den nye hjemmeside.

Hvorfor kan jeg finde ud af det? :)

Du må dog ikke bruge det. Der er selvfølgelig ophavsret på, selvom det ikke længere ligger online. Så du kan ikke kopiere gamle tekster over. Du kan selvfølgelig få inspiration fra den gamle hjemmeside, men at kopiere indhold må du ikke. Hvis du ønsker dette skal du kontakte den gamle ejer og spørge om lov eller forsøge at købe indholdet.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)