Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med produktion af af prøvekollektion tøj ??!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Sep 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino har gemmen det sidste stykke tid arbejde med et tøj mærke og ny stå jeg med en masse designs som jeg gerne ville have gjort til virkelighed . Har kigget en del rundt på nettet og ude det forskelle stedet jeg ved kunne producere tøj men det ville koste kassen her i Danmark . Er der nogen der har lidt erfaring med produktion af noget demo tøj ca 10-20. Sæt , ville helst lave tøjet i dk til en rimelig pris da det kun er en demo men alle råd ville hjælpe mange tak på forhånd :) 

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

muligvis jeg kan hjælpe. Det er ikke populært at lave prøve kollektion, eller kaldet salgsprøver, eller fotoprøver. Grunden er det koster at udvikle samt der er et større besvær med at hente trim og accessories hjem. Derfor koster det, men muligvis vi kan gøre det billigere her på Madagascar end de priser du henter i DK.

Hvis du sender mig dit oplæg; tegninger af kollektion, med nøjagtig beskrivelse og målsætning, så kan jeg lave en pris til dig på prøve kollektion samt på produktion med udgangspunkt i din forventede bulk bestilling. Du kan sende på mikkel@intnet.mu

Mvh Mikkel 

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger du stadigvæk

Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil producere det på en systue i Polen (fra mønstre, prototyper og samples til serieproduktion), så kan du kontakte mig på: leszek@filmfactory.pl Jeg er en udlandsdansker og forretningskonsulent med 25 års erfaring og jeg bor i et område med flere professionelle systuer, og professionelle folks i branchen. Min kone er en dygtig skrædder og det er hende som organisere og passer på produktionen i den højeste kvalitet af udenlandske ordrer.

Fra Cph - New Delhi
Tilmeldt 23. Sep 14
Indlæg ialt: 2
Fra  Studio Non Sequitur Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg driver et design og produktionsstudie for mode og haandbroderi i New Delhi. Vi kan lave dine kollektionsprover samt staa for produktionen, naar det bliver aktuelt. Du er velkommen til at kontakte mig paa mail og til at tjekke vores hjemmeside ud www.studiononsequitur.com

Bedste hilsner, 

Janne Meier

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)