Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Høj kvalitiets Hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Aminoer

 Nogle venner og jeg er kommet på en rigtig god idé til en hjemmeside - kan desværre ikke være mere specifik, da det jo ville løfte sløret for ideén:)  men jeg kan da godt nævne at den skulle omhandle aktier osv. Vores budget er ikke det største. 20.000kr,- for at være helt præcis.

Og vi forventer så også at se en eller flere referencer som du eller dit firma har lavet. 

Så hvis der sidder nogle derude og ved de har evnerne til at lave professionelle hjemmesider, så kontakt mig da endelig.  

 

Og jeg skal give lyd tilbage... ;)

på forhånd tak

Peter Hansen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Du kan se vores referencer her

Skulle niveauet passe jeres ambitioner så lad os lige tage en snak om projektet.

Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

I siger ikke noget om hvad I forventer ... men hvis det er med aktier, så skal der være en del tekniske forbehold og løsninger, og så tror jeg desværre ikke, at I kommer særlig langt for 20.000kr .. Men som sagt, I har jo intet sagt, ud over at det skal være "højkvalitets hjemmeside".

I er simpelthen nødt til at sende mere information omkring projektet så man ved, hvad det handler om. I kan tage kontakt via vores hjemmeside og bruge kontaktformularen.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hejsa Peter

Vi vil da gerne kigge lidt på dit projekt, vi underskriver gerne en NDA.

Jeg kan ikke rigtig sige noget om hvor langt du vil kunne nå for 20k hos os. Da der nok skal en hel del informationer til.

Men hvis det kun er en "hjemmeside" kan vi lave ret meget.

Du kan se referencer her: www.taketwo.dk/referencer

Jeg kan fanges på psj@taketwo.dk

Mvh Peder 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil også lige kommentere og sige at hvis vi snakker aktier og banktransaktioner direkte til og fra finansielle institutioner m.v. så skal der mindst et nul mere beløbet og det er nok alt for lidt aligevel og så er det nok ikke ibland udbyderne på dette fora i skal finde en samarbejdspartner.

Snakker vi hjemmeside med informationer m.v. så er der en anden ting. 

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil da gerne høre lidt om projektet og eventuelt prøve at give en pris. Smid mig en mail på bratsch@ofir.dk så kan du også se referencer.

 

MVH Adam

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)