Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigste internationale pengeoverførsel

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har jævnligt brug for at overføre småbeløb til udlandet. I vores bank koster det 50 kr., men jeg kan se at Western Uniun kun tager 25 (altså det halve). Kan det gøres endnu billigere?

Der er tale om betaling af fakturaer - ikke detail.

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det billigste, hvis det er småbeløb er nok at give dine leverandører dine kort informationer og lade dem hæve pengene selv. Dette forudsætter selfølgelig at de kan kan det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tø-hø, lidt utraditionelt, men hvorfor ikke? Tak for ideen :-)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 07:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der tale om Euro kan du bruge en såkaldt SEPA betaling via din bank. Min bank tager 15 kr, for sådan en overførsel.

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har den Danske Bank (vorherre bevares Crying),

kan du oprette en gratis Danske Bank konto i Sverige. Det er gratis at overføre mellem sine egne konti DK-SVE.

Og det er gratis at overføre fra Sverige til udland. Kun omregning af valuta kommer på tale.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Bryan Johansson:
Det billigste, hvis det er småbeløb er nok at give dine leverandører dine kort informationer og lade dem hæve pengene selv. Dette forudsætter selfølgelig at de kan kan det.
Nu gav jeg det lige en nærmere overvejelse, men kommer så i tvivl. Hvad er egentlig forskellen på om det er mig der overfører penge til udlandet, eller om det er kunden selv der gør det? Jeg har intet med finanserne at gøre og tænker derfor Netbank som privatperson. Måske kan en virksomhed gå ind og tække på en anden måde end vi dødelige kan?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Amadeo:

Hvis du har den Danske Bank (vorherre bevares Crying),

kan du oprette en gratis Danske Bank konto i Sverige. Det er gratis at overføre mellem sine egne konti DK-SVE.

Og det er gratis at overføre fra Sverige til udland. Kun omregning af valuta kommer på tale.

Vi bruger Danske Bank, ja.

Jamen det lyder jo forjættende det du skriver. Det vil vi da undersøge.

Tilmeldt 15. Sep 14
Indlæg ialt: 30
Fra  Ringerdutilmig.dk Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke noget med, man kan oprette kontoen i Sverige via sin netbank fra Danske Bank?

De telefonnummer du ikke finder på Eniro, Krak og De Gule Sider finder på du www.ringerdutilmig.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Amadeo:
Og det er gratis at overføre fra Sverige til udland. Kun omregning af valuta kommer på tale.
En forespørgsel i den filial vi bruger, har fået hele hønsegården til at kagle. De tror ikke på det, men er gået i gang med at undersøge det.

Kan du være lidt mere konkret?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

je jeg har også svært ved at tro at det generelt er gratis at overføre fra Svensk konto til udlandet - det var det med garanti ikke i 1980-2009 hvor jeg var del af større svensk virksomhed med 100 vis af ugentlige udenlandsbetalinger

Jeg er 99% sikker på at det er som DK at EU betalinger i EU eller DKK (SKK i Sverige) er gebyrfrie når iban og swift er korrekt og man altid vælger afsender betaler omk i DK og modtager i EU

Overførsler til Kina og i det hele taget uden for EU har omkostning

Lad høre hvad de melder tilbage med KlaMus 

en ting der gør forskel altid er om man vælger modtager betale udgifter i egen bank i udlandet, eller afsender betaler udgifter både i afsender og modtager bank

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)