Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste & billigste mail løsning for flere domæner

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 11. Feb 13
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har, som så mange andre, en et par domæner, og dertilhørende mails. Før har de jo bare ligget på det webhotel hvor siderne også har været, men nu er alle mine domæner rykket over på en VPS, så nu skal jeg lige finde ud af hvordan det skal gøres med mails.

Om de er adskilte, og har hver deres, eller om alle mails bliver sendt til en "hoved-domæne-mail" gør ikke så meget. Bare det virker, er effektisk, ikke koster alverden og det er til at holde styr på, hvis alle domæner ender i samme boks.

Lad mig hører hvad I gør, hvad I anbefaler og andre kloge ord :-)

DBH

Fra Hvidovre
Tilmeldt 5. Sep 07
Indlæg ialt: 80
Fra  DK-Solutions ApS Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Frederikssund
Tilmeldt 11. Dec 11
Indlæg ialt: 49
Fra  Unicom Nordic Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Outlook.com mailsoftware. Her har jeg oprettet en mappe til hver mail og derefter opsat regler, som sender de indkommende mails i de respektive mapper. Jeg arkiverer så alle mine mails, når jeg har behandlet dem, og så kan jeg let bruge søgefunktionen til at finde bestemte mails.

Tilmeldt 14. Sep 14
Indlæg ialt: 30
Fra  Ringerdutilmig.dk Skrevet kl. 01:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Har før brugt MS hosted Exchange løsning og det virker virklig godt, så det kan jeg varmt anbefale. Ellers køb et webhotel hvor du kan have mange domæner tilknyttet, da det ville være de billigste løsning.

De telefonnummer du ikke finder på Eniro, Krak og De Gule Sider finder på du www.ringerdutilmig.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)