Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At have sluttet dagen før at den i realiteten er startet... Vores tanker.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Oct 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Aminoer.

Er jeg den eneste hvor tankerne tit er så langt fremme at målet for enden allerede føles afsluttet, ja for enden af hvad?

Mine tanker flakker tit rundt, den ene dag vil jeg det ene og næste dag noget helt andet, dette betyder også at jeg har svært ved at arbejde på samme projekt i lang tid af gangen, for projektet er jo egentlig allerede afsluttet oppe i mit hoved.

Lidt om hvad jeg laver.

Jeg driver til dagligt en servicevirksomhed, jeg startede virksomheden i juli 2012, i starten af 2013 sagde jeg til mig selv at jeg ville have 700 faste kunder ved udgangen af 2013, i starten af 2013 havde jeg 50 kunder og ved udgangen 750 kunder, heriblandt offentlige, erhverv og en god portion private.

Vi er næsten oppe på 1400 kunder den dag i dag, og jeg har hævet omsætningen 800.000 kr. Inkl. Moms de sidste 7 måneder.

Alt sammen startede da jeg gik ud af skolen, jeg gik ud af den almindelige folkeskole i 8. Klasse, jeg tog senere 9 og 10, at de så fik mine afsluttende eksamenspapirer væk fra afgangseksamen i 10. Klasse er hvad det er, jeg ville nemlig ikke tage eksamenerne om.

Jeg tog derefter en 3 årig erhvervsuddannelse, efter 2. År i denne virksomhed indså jeg at jeg "IKKE" kunne arbejde for andre, jeg fandt mig ikke i en skid, og arbejdet var så monotont at det gjorde helt ondt, så jeg startede stille og roligt virksomheden, sådan at jeg kortvarigt efter mit svendegilde kunne takke pænt af!

Jeg arbejdede og arbejdede, faktisk så meget at fra at jeg var 18 til 21 år havde jeg kun 2 årlige fridage, d. 25/12 og d. 01/01, alle andre dage gik med 8 - 16 timers arbejde, jeg lærte at "arbejde" som lærling, og jeg har senere hen gjort mange mærkelige ting.

Jeg besluttede mig for at hele byen skulle have flyers fra mit nuværende firma, jeg havde bestemt mig for at dele flyers ud til at mine ben knækkede under mig, jeg nåede 36 timer til fods, jeg bevægede mig ca. 70 km. I gennem landskabet, og til sidst sov jeg småt i mellem postkasserne, jeg var oppe i hele 45 timer og fik uddelt et godt antal flyers, jeg sov 8 timer og satte ny rekord i træningscenteret dagen efter.

2 uger efter købte jeg en scooter, der uddelte jeg samme antal på 8 timer, den dag i dag har jeg folk til denne del.

Man skal ikke gøre alt selv...

For et halvt års tid siden begyndte jeg at gå på hænder, jeg havde set en video på youtube med 100 m "løb" i det. Det tog mig én måned at lære at gå 75 m i streg. Og den dag i dag går jeg rundt når jeg føler for det, opmærksomhed er jo dejligt!

For nylig fik jeg meget mere tid i hverdagen, jeg begyndte at køre racercykel, jeg cyklede efter min 5 tur, 105 km. på lige knap 3 timer med 32.6 km/t i snit, og jeg cyklede 20 km. Med 34,8 km/t i snit, så gad jeg ikke det mere for ingen jeg kendte kunne følge med.

Når jeg tager ud og træner så sidder jeg oppe i hovedet stadigvæk hjemme på kontoret, derfor bliver træningen tit dårlig.

Jeg er så fyldt med energi at jeg pratisk talt laver noget hele tiden, og når jeg ikke laver noget så sover jeg.

Dette "problem" kæmper jeg til daglig rigtig meget med, så meget at jeg efter at have læst The 4-Hour Work Week overvejede at droppe Danmark helt og rejse, rejse rundt og tilbyde min hjælp for kost og logi.

Jeg skal kraftedeme ikke sidde som 40 årig i en bungalow med en hustru som er akademiker og 2 unger med navene Ella og Noah, og så køre i den samme smøre til jeg er 70 år hvor jeg derefter dør af kedsomhed.

Skifter dine tanker også i mellem idéerne, måske "oftere" end hvad godt er, og er det netop det som kendetegner en "iværksætter" og burde man ikke være så træt af det, men nærmere bruge det produktivt?

Det kan også være at du slet ikke gider at skrive dine tanker og tænker hold kæft en idiot, men så er jeg heldigvis blevet set og har gjort indflydelse på dig :)

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det fede ved dit indlæg er jeg både kommer til at tænke på Homer, Narkissos, Herkules og et dusin andre græsker guder og helte.....

Jeg mistede lidt overblikket et sted i den nederste halvdel af dit indlæg, men jeg forstod at du arbejder helt vildt meget, og også har arbejdet BÅDE juleaften og nytårsaften. Det glæder mig dog at du trods alt holdt fri dagene efter....

Du vil heller ikke bo i en bungalow. 

Og så ville du også gerne høre mine tanker. Ja, de skifter også lidt en gang imellem.


Og ja, du blev set, om du så gjorde indtryk må tiden vise. Hvis ikke, beklager jeg!

Men skulle du komme forbi min postkasse en dag med en flyer, så giver jeg gerne en kop kaffe. Du må også gerne låne min sofa hvis du er så træt at du trænger til at sove lidt mellem postkasserne....

Hav en dejlig aften :-)  

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)