Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af it program / online system til konsulentvirksomhed

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Sep 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har en konsulentvirksomhed som er baceret i København. Vi er 3 konsulenter i firmaet, men nu har vi fået muligheden for at køre landsdækkende idet vi er ved at indgå et samarbejde med en stor partner. Det kræver imidlertid at vi får ca. 50-100 konsulenter på landsplan, og et it system til at håndtere opgaver, konsulenter, løn,bogføring og regnskab

Helt optimalt leder jeg efter et program som har en indbygget kort funktion, hvorpå jeg kan oprette opgaver som konsulenterne så kan se på et danmarkskort og derved tage opgaven i sit nærområde og udføre denne. Så slipper jeg for administration til at udfinde den konsulent som er tættest på opgaven og iøvrigt er ledig til det. 

Alternativt skal jeg oprette opgaverne i et mere simpeltsystem og lave en mail/sms gruppe og derved finde konsulenter til opgaverne, men det bliver en del mere besværligt, så håber på hjælp. 

Regner med ca. 50-100 opgaver om måneden. 

Tilmeldt 26. Jul 14
Indlæg ialt: 41
Fra  40plus.dk Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Prøv evt. at tage et kig på Autotask (http://www.autotask.com/). Jeg tør ikke sige om de kan opfylde jeres behov, men det kan måske være en mulighed. De har også dansktalende personale.

mvh.

Dating på 40plus.dk - stedet hvor voksne mødes.

Tilmeldt 14. Sep 14
Indlæg ialt: 30
Fra  Ringerdutilmig.dk Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med webcrm.dk ?

De telefonnummer du ikke finder på Eniro, Krak og De Gule Sider finder på du www.ringerdutilmig.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)