Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fabrik til mit træningstøj, min ordre?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Feb 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle
Jeg har designet mit eget træningstøj og har alt klart for at sætte det i produktion. Lige nu har jeg kontakt med en fabrik i Tyrkiet, de har skrevet til mig at deres min. Ordre er på 300 stk pr. Style! Jeg synes det er lige lovligt meget at bestille hjem når jeg lige er startet. Kender i til min ordre når det kommer til tøj? Er 300 som min ordre meget normalt eller kan det gøres for mindre?

Mange tak!
Lisa
Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lisa,

Hvis du vil producere det på en systue i Polen (fra mønstre, prototyper og samples til serieproduktion), så kan du kontakte mig på: leszek@filmfactory.pl  Jeg er en udlandsdansker og forretningskonsulent med 25 års erfaring og jeg bor i et område med flere professionelle systuer, og professionelle folks i branchen. Min kone er en dygtig skrædder og det er hende som organisere og passer på produktionen i den højeste kvalitet af udenlandske ordrer.

Mvh.

Leszek

 

Tilmeldt 3. Jan 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil meget gerne høre mere. Hvad kan man bestille hos jer af vare ?? Mvh. Kenneth

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lisa.

Du kan finde andre løsninger.

Jeg er selv i Tyrkiet Pt. og har endel kontakter.

Jeg kan få minimum ordren ned på 50-100 som en "prøve ordre" måske endda mindre.

Er du interesseret?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)