Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Visitkort

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra 4700 Næstved
Tilmeldt 7. Aug 14
Indlæg ialt: 60
Fra  Hygiejnemanden.dk Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal bruge nogle visitkort - hvad skal man betale for f.eks. 2000 stk. i blå / hvid

mvh.

Peter

Tilmeldt 29. Nov 11
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter. Priserne kan varierer meget, det kommer an på hvilken type papir du vælger...

2000 stk. helt standard visitkort (med tryk på én side) koster cirka 850,- inkl. moms.

Design kan jeg levere for 400,- inkl. moms.

Det var mine priser. Skriv endelig hvis du har flere spørgsmål.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som Tobias skriver, så kommer det jo meget an på hvilken type papir m.m. du vil have trykt dem på.

Jeg har for sportens skyld prøvet at vende spørgsmålet om på hovedet, når vi i MediaMouse har kunder som spørger på visitkort, hvor jeg godt kan læse imellem linierne at det er en enkelt person der skal have visitkort. Så jeg prøver at spørge ind til hvor meget de rundt regnet har forestillet sig økonomisk at bruge på kortene.
Og det er ret typisk dem, som vil have de vildeste visitkort, hvor der nærmest ikke er nogen grænse for hvad de vil have at partiel lakering, prægninger og specielle papirtyper, som så efterfølgende får et mindre hjerteanfald når de finder ud af hvad det vil koste.

Det interessante i dette er at dem, som kommer med ønsket om et helt simpelt visitkort, men ikke nævner noget omkring prisniveau, men netop blot ønsker et simpelt kort, har en større tilbøjelighed til at ende med at vælge et ret avanceret kort. Og omvendt er der så dem som startede ud med en "rumrakat", som så ender med at vælge den helt skrabede version, fordi de ikke har haft nogen forestilling om at alle de forskellige ønsker de har, kan være ret kostbare, når det drejer sig om en relativt lille mængde visitkort og de kun har et par hundrede kroner til projektet.

Så derfor:

Har du gjort dig nogen tanker om hvor meget du vil ofre på kortene?
Og er der noget specielt papir eller effekt som du eventuelt kunne tænke dig, eller vil du blot have et helt standard kort - eller måske noget som er pænt og skille sig lidt ud fra mængden, men uden at du skal ofre en mindre formue på det?
Er der en grund til du ønsker 2.000 visitkort? Mange trykkerier (inklusiv der hvor jeg kommer fra) tilbyder tryk af visitkort helt ned til 250 eller mindre antal - dog med forbehold hvor hvad det konkret er for en type kort du ønsker.

/Jesper

Tilmeldt 13. Jan 13
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Såfremt du levere trykklar fil, kan jeg levere 2000 standart visitkort til Kr. 825.- ex. moms

Skal der glansfuld overflade på, ryger der Kr. 200.- oven i. Sort/hvid tryk på bagsiden er også Kr. 200.- oven i.

Skal du have lavet designet, ud fra dit eget logo og tekst, så 350.- ex. moms for det. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 480
Fra  Onlinetryksager Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Hos onlinetryksager kan vi tilbyde:

2000 stk. Visitkort 350g matsilk m. 4+4 cmyktryk ( 4 farvet tryk på begge sider )

Visitkort

560,00 ex. moms inkl. levering

Opsætning kan vi også hjælpe med.

21207133

Mvh

Thomas Nielsen

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ikke helt styr på priserne, men kan anbefale ham her.

https://kuyatryk.dk

Jeg fik mine lavet af ham, og jeg synes det er rigtig god kvalitet :)

Held og lykke med søgningen

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Fra 4700 Næstved
Tilmeldt 7. Aug 14
Indlæg ialt: 60
Fra  Hygiejnemanden.dk Skrevet kl. 07:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for Jeres svar - beklager jeg ikke lige havde skrevet størrelse og type - for mig er et visitkort et visitkort, men vi har jo alle hver vores spidskompetencer :-)

Peter 

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt i orden - så er det jo afklaret; du har ikke nogen specielle krav.
Så det er nok et ret standard visitkort du skal have lavet Geeked.

Hvis du sender mig din postadresse til mig på jesper SnabelA mediamouse.dk, så sender jeg dig gerne nogle eksempler på nogle af de mere normale visitkorttyper vi producerer, sammen med nogle priseksempler.

/Jesper

Fra Køge
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 182
Fra  Ergopartner A/S Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hobro
Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 14
Fra  Ipixel Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en ret god størrelse og prisgude her. Tryk af visitkort

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)