Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der vil være med til at tjene penge på MLM???

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hi buddy,

If you would like know how to make money from mlm business. Don’t panic. I am so much enthusiastic to solve your query. It’s very simple and critical procedure to build money from multilevel marketing trade. At first you should launch mlm site by using any best mlm software or mlm script. After that you promote this site through online and introduce your site products to these members. 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

ninanip:

Nina har faktisk haft en anden profil før denne, har været Amino bruger siden firma opstart i 2010. 

Selvfølgelig roser jeg produkterne, jeg er bruger, jeg er forhandler og jeg kan stå 100% inde for produkterne. 

Du eller I som kalder det fake, har måske anvendt det?

jeg er godt på vej mod min Dobbelt Diamond efter 5 1/2 måned som forhandler. Jeg kender ikke Brian, men jeg bliver godt træt af at læse alle de negative kommentarer der trender hver gang nogen forsøger at opnå succes med MLM.

Derfor må I have denne lille film som en ekstra lille julehilsen. 

God Jul til alle og Happy Wrapping Brian

Jeg bliver lidt forvirret over starten på svaret, er det manden der svarer nu eller (Nina har...) 

MLM har en meget negativ fortid herinde, og vi ser stadig nogle indlæg som virker lidt for "bliv rig hurtigt", dog sjældent. Men det er spild af krudt at blive træt af at læse andres meninger hvis man ikke kan bruge dem til noget konstruktivt.

En ting jeg syntes er lidt småskørt generelt, er når der smides titler på herinde, hvad enten det er det ene selskab eller andet, så giver det jo ingen mening for andre. Og perioden, måske det ville give lidt mere, hvis det ikke bare var et tal, men måske mere gik på mængden af tid der blev brugt for at opnå det omtalte resultat. Dette ville i hvert fald medvirke til at folk måske bedre kan se at det ikke bare er en get rich quick forretning.

Tilmeldt 12. Dec 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

NEJ

Jeg som lykkeligt troede MLM (Network Marketing) døde sammen med kassettebånd og LP Plader.

Men AK

Fra Horsens
Tilmeldt 13. Dec 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

NEJ

Jeg som troede at alle de små borgerlige uintelligente tåber uddøde sammen med kassettebånd og LP Pladet.

Men AK

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

LP plader er i kæmpe fremgang. De giver en bedre og mere natur lyd. Det er helt ok ikke at købe LP'er men det ænder ikke ved at de stadig giver en bedre og mere natur lyd. 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

There, some person has given well thought about MLM business. I like them, because this business still effective. Skillfulness people can easily get success from this business.

MLM script

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Fik du gang i forretningen?

Hvordan gik det med det hele?

Skriv endelig til mig, jeg er interesseret i at høre mere.

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)