Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der vil være med til at tjene penge på MLM???

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian jeg tror du bliver skuffet hvis du tror at du lige skaffer to dusin erfaren folk, når du samtid selv er urefaren. Jeg kender en del til branchen og er rimlig sikker på at erfaren personer forlængst har hørt om IW som jo er fra 2001. 

Der er også nævnt at det skal vær kopibart og det er helt rigtig, hvis det skulle lykkes så vil det vær en ud af 1000. Find dig i stedet nogle kunder og test produktet og byg din forretning fra bunden.

p.s. din PM virker ikke .. Jeg har nogle fif jeg gerne vil sende dig. 

Tilmeldt 12. Aug 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Keld.

Tak for dine input, de er altid velkommene :-) IW er fra 2001, men startede i DK for 7 måneder siden. Som jeg har skrevet tidligere, har det aldrig været min plan at skaffe 25 erfarende folk. Angående at finde kunder, har jeg også tidligere skrevet at det er det jeg gør. Jeg tænkte bare at det ikke kan skade, at finde et par personer mere, så vi kan dele opgaven...

Min pm virker nu, så du er meget velkommen til at sende fif :-) 

Tilmeldt 1. Nov 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jeg forstår ikke at du skriver, som de fleste kvinder åbenbar har brug for.

det lyder ikke særlig overbevisende hvis man skulle overveje at arbejde team.

mænd bruger altså også produkterne 

Og ja, de virker og jeg er faktisk på besøg herinde for at se hvor mange indlæg der er om MLM

jeg er selv ivrig bruger af produktet, min man bruger en af cremene på hans karsprængninger, og det er intet mindre end fantastisk. 

Held og lykke med din karriere, tro på det. Du har vel set effekten lige som alle os andre, og det er ikke tilfældigt at de har brandet sig med navnet It Works. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

ninanip:

Jeg forstår ikke at du skriver, som de fleste kvinder åbenbar har brug for.

det lyder ikke særlig overbevisende hvis man skulle overveje at arbejde team.

mænd bruger altså også produkterne 

Og ja, de virker og jeg er faktisk på besøg herinde for at se hvor mange indlæg der er om MLM. 

jeg er selv ivrig bruger af produktet, min man bruger en af cremene på hans karsprængninger, og det er intet mindre end fantastisk. 

Held og lykke med din karriere, tro på det. Du har vel set effekten lige som alle os andre, og det er ikke tilfældigt at de har brandet sig med navnet It Works. 

Hmm.. oprettet 1. november med første indlæg som forsvar på noget fake   og eneste formål .... DEN HOLDER IKKE 

Tilmeldt 12. Aug 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Serie:
Hmm.. oprettet 1. november med første indlæg som forsvar på noget fake   og eneste formål .... DEN HOLDER IKKE 

Det er sq ikke mig der har lavet det indlæg :-)

Har droppet denne tråd for længe siden, da jeg kunne se at der INTET konstruktivt kunne komme ud af den... Nogen var virkelig flinke at komme med gode tips, tak for det!, andre prøvede at få mig til at købe alt muligt ligegyldigt l... af dem :-) Ingen var interesseret i det jeg egentlig skrev om, kun at finde fejlene!

For øvrigt kan jeg ikke forstå hvad det er du kalder "fake", men lad det være... 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

BrianLAndersen:
For øvrigt kan jeg ikke forstå hvad det er du kalder "fake", men lad det være...

ninanip tilmelder sig Amino den 1. november og skriver et eneste indlæg samme dag , som roser "dit" produkt  -  dette virker for mig, som et fake indlæg

Fra Horsens
Tilmeldt 13. Dec 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Et godt råd!

Når du skriver et opslag som du har gjort her, så starter du en debat du ikke kan vinde. I bedste fald skaber du endnu en post der får fremstillet MLM som en useriøs forretningform, hvilket det bestemt ikke fortjener.

Held og lykke med din forretning

Henrik

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

BrianLAndersen:
Netværket har ca. 700 forhandlere, og det er estimeret at der er plads til 20.000

Okay så jeg tog udgangspunkt i dine tal. Netværket vurderer der er plads til 20.000 forhandlere.

Med den aktuella dagspris på 737 kroner per produkt, samt en forudsætning om at man gerne vil tjene 10.000 om måneden på det her. 

Så svarer det til at I skal sælge en bodywrap pakke til hver 8. kvinde i Danmark som er over over 15 år, og det er kun for at genere omsætningen!. Lad os så sige at der er 33 % provision til jer som sælgere. Så skal I alle 20.000 sælgere overbevise, hver 2,67. kvinde om at hun skal købe det her produkt, bare for at der er 10.000 til jer allesammen OM ÅRET. 

Hvis I så vil lave 10.000 om måneden så skal i sælge 4,44 bodywrap a 737,00 kroner til hver eneste kvinde i DK over 15 år.

Dertil skal vi så lægge, at LANGT fra alle kvinder over 15 år har brug for det her. Tallene hedder at 17 % er moderat overvægtige og 32 % overvægtige, altså lige omkring 50 % af kvinderne. Så vi dobler op, og I er nu oppe på at skulle sælge næsten 9 pakker bodywrap a' 737 kroner til 100 % af jeres målgruppe 

Virker det seriøst?

Ej vel, så nu har knipset dig i armen, så kan du vågne op af din drømmeverden, og finde et seriøst foretagende istedet for.

Hvad koster det at blive forhandler i ItWorks? - lur mig om det ikke er der pengene tjenes til organisationen.

Tilmeldt 12. Aug 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Var egentlig lidt i tvivl om jeg overhovedet skulle svare på mere i denne tråd, men gør det nu alligevel...

Henrik: Jeg ville ønske at du havde fortalt mig det før jeg skrev tråden :-)

Simon: Læs mit første indlæg igen, og du vil se at din komplette udregning, ingen mening giver!

Til dit åbenlyse forsøg på at rakke alt der har med mlm ned, kan jeg indformere dig at man som ny forhandler er tvunget til at købe en pakke wrap til retail pris ( ca. 800 kroner ) ved indmeldelse, samt betale 25$ om måneden for at være med. 

Denne er ved at være gammel, men tror ikke du har set den Simon: https://www.youtube.com/watch?v=zZiw15VgWoI

 

Tilmeldt 1. Nov 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Nina har faktisk haft en anden profil før denne, har været Amino bruger siden firma opstart i 2010. 

Selvfølgelig roser jeg produkterne, jeg er bruger, jeg er forhandler og jeg kan stå 100% inde for produkterne. 

Du eller I som kalder det fake, har måske anvendt det?

jeg er godt på vej mod min Dobbelt Diamond efter 5 1/2 måned som forhandler. Jeg kender ikke Brian, men jeg bliver godt træt af at læse alle de negative kommentarer der trender hver gang nogen forsøger at opnå succes med MLM.

Derfor må I have denne lille film som en ekstra lille julehilsen. 

">

God Jul til alle og Happy Wrapping Brian

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)