Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Magento, køb 3 produkter for x kr.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

har en kunde som sælger 1 stk. viskestykke for 40 kr. Men de vil gerne have det sådan at hvis kunden tilføjer 3 stk. så får de dem til 100 kr.

Men det skal kun gælde for hvert gang der bliver solgt 3 stk. sammen. Så altså 1 stk. 40 kr. 3 stk. 100 kr. 4 stk. 140 kr. 6 stk. 200 kr.

Nogen der kan hjælpe?

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Bøegh-Petersen:

Hej alle,

har en kunde som sælger 1 stk. viskestykke for 40 kr. Men de vil gerne have det sådan at hvis kunden tilføjer 3 stk. så får de dem til 100 kr.

Men det skal kun gælde for hvert gang der bliver solgt 3 stk. sammen. Så altså 1 stk. 40 kr. 3 stk. 100 kr. 4 stk. 140 kr. 6 stk. 200 kr.

Nogen der kan hjælpe?

Hej Lasse.

Tag et kig på tier-pricing: http://www.magentocommerce.com/knowledge-base/entry/how-do-i-use-tier-pricing

God vind med shoppen!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar :)

Jeg har kigget på dette... Men der skal man jo sætte utallige priser op, for hvis de så køber 8 x 3 skt. så skal dette jo også være sat op. Der må da være en måde at sætte det op, så den blot ved at 3 stk. koster 100 kr. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er (som jeg husker det) ikke lovligt. Hvis en vare har en enhedspris på 40 kr., og du tilbyder 3 stk. for 100 kr., skal de efterfølgende enheder have samme pris, altså 33,33 kr.

Det blev indført en del år tilbage (måske 10 år?) under noget forbrugerlovgivning.... såvidt jeg husker.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Bøegh-Petersen:

Tak for svar :)

Jeg har kigget på dette... Men der skal man jo sætte utallige priser op, for hvis de så køber 8 x 3 skt. så skal dette jo også være sat op. Der må da være en måde at sætte det op, så den blot ved at 3 stk. koster 100 kr. 

så er du nok ude i at skulle kigge på prisregler for katalog.

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 562
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at lave et nyt produkt der er en sam-pak af 3 stk. til 100 kr. og så lave et link fra der hvor du sælger dem som 1 stk. til sam-pak produktet. Så slipper du også udenom problematikken omkring prisen på de efterfølgende stk. :-)

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)