Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Møbelfragt fra leverandør direkte til kunde søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Har efterhånden været igennem flere transport- og flyttefirmaer, og indhentet tilbud på fragt af møbler og boligindretning, men har halvsvært ved at få priserne bare nogenlunde acceptable, så derfor dette indlæg.

Her lidt facts omkring hvad jeg har brug for:

- At varen afhentes hos leverandøren i DK
- At varen bringes ud til kunden indenfor 2 - 5 arbejdsdage fra bestilling
- At priserne ikke er skyhøje
- Kán være kantstenslevering, dog skal varen ikke bare efterlades hvis ingen hjemme.
- Der skal ikke ske ompakning eller noget, blot hentes og bringes
- Volumenmæssigt ligger vi mellem 0,1 m3 og 1,7 m3
- Der kan ikke garanteres afhentninger eller udbringninger hver dag, det afhænger selvfølgelig af om der foreligger en ordre

Sjovt nok er det bedste tilbud jeg har fået, fra en tysk shippingudbyder - ikke at det overrasker mig, men det ville være super at have en dansk istedet. Så er ovenstående noget du kender til, tilbyder eller kan henvise mig til nogen, så lad endelig høre fra dig :)

OBS.: Søger kun seriøse udbydere med erfaring indenfor området og gerne med referencer.

 

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan.

Du kan lige prøve at give mig et kald på 60 84 93 0060 84 93 00

Vi er landsdækkende med leveringer i hele  Danmark , primært med Møbler , lamper og elektronik.

Vi har fornuftige faste priser på distribution til Private, og kan uden tvivl hjælpe dig med denne opgave.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Mange tak for din henvendelse herpå, dog er jeg lidt usikker på hvor meget jeres oplyste priser, jf. jeres prisliste, er til forhandling, da mange af dem vil skulle deles op til 4-5 gange for at kunne sammenlignes med de tilbud jeg allerede har modtaget, så ved ikke om det er noget?

 

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan.

Nu ved jeg ikke om du har været inde og kigge på vores Kurer prisliste eller Distributions prisliste. Der er stor forskel :-)

Distribution

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)