Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg internationale likes på Facebook?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Har lige et søprgsmål jeg skal høre om der er nogen der kan hjælpe mig med :-).

Hvordan opnår jeg internationale likes på min facebook side. Har fået at vide det er noget med indstillingerne at gøre men præcis hvad. Kan naturligvis sagtens modtage nationale likes men ikke internationale, hvordan gør jeg????

Mvh Michael

Fra Køge
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 182
Fra  Ergopartner A/S Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Michael,


Jeg går udfra at det ikke er fiverr.com likes du mener? :) Dvs. hvor man for 5 dollars kan købe sig til et par tusinde likes?


Frank

Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank.

Nej det er en side der hedder "under en plov.dk" hvor man kan betale for internationale likes. Men det du fortæller om, lyder da spændende? :-)

Mvh Michael

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

mesupro:

Hej Frank.

Nej det er en side der hedder "under en plov.dk" hvor man kan betale for internationale likes. Men det du fortæller om, lyder da spændende? :-)

Mvh Michael

Forestil dig det er den Sorte Død. Byldepest overalt. Det vil du ikke have, vil du vel? Nej. Hold dig væk og du undgår at din tegnedreng lider under pesten.

Alle de likes kommer fra falske inaktive kontier kun oprettet for at like sider. Så du bruger måske 5$ eller 35-50 på under en plov for nogen tusinde likes som kun skader dig.

Men hvordan skader de, spørger du nok. Jo, Facebooks deling er lavet således, at ens indhold kun kommer ud til en procentdel af alle likes. Vil du man ud til resten, har man bare at hoste op. Hvis 99% af de 2% du når ud til er inaktive likes, hvor vinder du så? De 2% er et eksempel, jeg ved ikke hvor mange de deler til gratis. Sagen er, at du kun vil tabe på det. De andre vil fryde sig for de hyrer en Russer eller Kineser til at give dig liksne, og beholder så overskuddet og fester for det.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)