Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere nyhedsbrevs tilmeldinger

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing F.
Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 6
Fra  Sydhavsdeal.dk Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle i super kloge hoveder :-)

Jeg har kastet mig ud i "lokalt" dealsite på Lolland Falster og Sydsjælland. 

Det går i perioder ok, men jeg har et stort problem. Jeg mangler tilmeldinger til mit nyhedsbrev. Jeg mangler lidt råd og gode ideer til hvordan jeg kan øge antallet og gerne lidt hurtigt :-) Vi har ca solgt deals i 1,5 mdr. og har pt. små 700 tilknyttet nyhedsbrevet. Vi har brug for mange flere.

Pt. gør vi det at vi har popup på forsiden og andre synlige tilmeldingsbannere på undersider. Vi bruger adwords, facebook, banner markedsføring, og andet.
Men det går lidt for langsomt. 

Jeg håber i kan hjælpe med lidt her.

Mvh
Lasse 

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du prøvet via FB?

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Nykøbing F.
Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 6
Fra  Sydhavsdeal.dk Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja vi bruger facebook aktivt og får jo en masse besøgende derfra. og vi har da også opfordret brugerne til at tilmelde sig derigennem.

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er korrekt som der står at man modtager et dagligt nyhedsbrev, tro jeg mange synes at det er lige i overkanten, specielt når man tilsyneladende ikke kan vælge hvad man ønsker at modtage tilbud om

Fra Nykøbing F.
Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 6
Fra  Sydhavsdeal.dk Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er der vel ikke noget unormalt i når det er et dealsite? Kan godt forstå din pointe, men hvis du vil have de bedste tilbud må du jo leve med det :-)

Jeg modtager også dagligt fra de dealsites som jeg er tilmeldt. Nogle sender faktisk to ud om dagen og de har nok omkring 300.000 tilmeldinger.

Fra København
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 60
Fra  DJ Lookalikes Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker en konkurrence om et gavekort på 100 kr. til dit dealsite. 

Evt. kan du have 5xgavekort og så selv sluge udgiften.

Umiddelbart vil det kunne tiltrække en del til at prøve chancen og udgiften er jo ikke større end det du udlodder og præmien vil være relateret til dit sit, hvorfor det gerne skulle være lig med kunder der også er interesseret i dit site.

Et af Danmarks billigste mobildiskoteker - www.djlookalikes.dk

Fra København
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 60
Fra  DJ Lookalikes Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

I øvrigt får jeg ingen popup med tilmelding når jeg går på siden. Fungerer funktionen i chrome?

Et af Danmarks billigste mobildiskoteker - www.djlookalikes.dk

Fra Nykøbing F.
Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 6
Fra  Sydhavsdeal.dk Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har overvejet den ide og syntes stadig den er værd at prøve. Skal bare lige være sikker på hvordan vi håndtere de gavekort i vores CMS

Havde også tanken at lave en aftale med en lokal leverandør af. f.eks. kaffe og hvis man så meldte sig til modtager man et gavebevis på en kop kaffe.
som man så kunne få hos leverandøren. Det kunne også være alt mulig andet end kaffe?

Den skulle gerne virke også i Chrome. Men der er sat nogle regler op, så du ikke bliver generet af den hele tiden. Men det er nok forkert he i starten. Den er først lige aktiveret igår :-)

 

Fra København Ø
Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 20
Fra  Moice Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Jeg vil bestemt også tale for, at du skal "lokke" dine kunder med en konkurrence, et særligt tilbud eller lignende. Det er efterhånden standarden, når man giver sin e-mail adresse til gengæld.

Og så handler det jo om at kommunikere de fordele, man får som medlem. Ultra kort.

Jeg tænker også, at du må benytte dig af, at du er "lokal". Hvad er dine fordele ift. de store sites?
Og kan du evt. lave samarbejde med lokale købmænd, sportsforeninger etc. Enten digitalt eller simpelt hen ved at smide visitkort på stederne?
Overvej igen hvem din målgruppe er og hvordan deres "net-adfærd" er.

Det er vel også forsøget værd at få noget PR på, at du har skabt et lokalt modspil til større, mere kendte sites?

Håber det kan give nye idéer :)

/Rikke

Tilmeldt 11. Oct 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse.

Prøv evt. med en julekalender på facebook i december, hvor du har daglige tilbud/konkurrencer bag hver låge og man tilmelder sig nyhedsbrevet for at åbne lågerne. Vi laver dem for flere kunder og det giver et godt boost i nye permissions. Se evt. http://www.corecph.dk/julekalender.html. 

Jesper

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)