Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativ til dropbox

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Kbh
Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 315
Fra  Dansave Backup Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Danny Christensen:

Frisch:

Hej Danny

Aminos samarbejdspartner TDC Hosting tilbyder en løsning - de første 30 dage er gratis.

Kunne være meget cool at få jeres feedback mht. om løsningen fra TDC Hosting matcher jeres behov. Produktet er målrettet Aminos brugere.

Se mere her:

http://www.tdchosting.dk/online-shop/cloud-hosting/cloud-filedrive/


Nicolai

Hej Nicolai,
Det var lige sådan noget jeg søgte.. Mange tak. De skal lige prøves af :)
Mvh.
Danny

 

TDC's cloud drive løsning er baseret på Rushfiles som kan ses her rushfiles.com.

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 315
Fra  Dansave Backup Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Danny Christensen:

Nikolas Ottas:

Hej Danny

Se mere ind på vores side www.anchorworks.dk

Løsningen er lavet til virksomheder, og alt data er på Dansk jord.

Vi er hoveddistributører af Anchor i Danmark, hvilket foregår via vores forhandlernetværk. Vi kan godt hjælpe dig med at komme i kontakt med vores forhandler. Du kan lige skrive til mig på Nikolas@dansave.dk // */ // ]]> // */ // ]]> hvis du er interesseret.

Ser interessant ud. Jeg kan ikke finde nogen priser på deres løsninger??

Det er fordi løsningen skal købes igennem vores forhandler. Vi sælger kun til IT-leverandør. Hvor mange medarbejder er i og hvor mange GB plads skal i bruge?

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai,

Jeg er nu oprettet ved TDC cloud fildriver.
Det ser meget nemt ud og har lige opsat mig og mine partnere.

Umiddelbart ser det ud til at køre rigtig godt og nemt.
Jeg skal nok komme med en ny vurdering her om et par dage, når vi har fået det prøvet igennem.

For jeg en specialpris som aminoplus medlem. Det nævnte han nemlig ikke noget om. Jeg kontaktede nemlig nemlig bare direkte og blev oprettet med en gratis prøve måned, til at prøve det hele igennem.

Mvh.
Danny
 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolas Ottas:

Danny Christensen:

Nikolas Ottas:

Hej Danny

Se mere ind på vores side www.anchorworks.dk

Løsningen er lavet til virksomheder, og alt data er på Dansk jord.

Vi er hoveddistributører af Anchor i Danmark, hvilket foregår via vores forhandlernetværk. Vi kan godt hjælpe dig med at komme i kontakt med vores forhandler. Du kan lige skrive til mig på Nikolas@dansave.dk // */ // ]]> // */ // ]]> // */ // ]]> hvis du er interesseret.

Ser interessant ud. Jeg kan ikke finde nogen priser på deres løsninger??

Det er fordi løsningen skal købes igennem vores forhandler. Vi sælger kun til IT-leverandør. Hvor mange medarbejder er i og hvor mange GB plads skal i bruge?

Lad mig høre en pris.
Indtil videre er vi 4 medarbejdere som skal på. Men inden for 6 mdr. kan der sagtens komme op til 10 mere på. Måske endda flere.
Jeg går ud fra at vi kan nøjes i første omgang med mellem 10 - 20 gb hvor det så skal være muligt at kunne opgradere, når behovet kommer.
Så åriser på de forskellige ting ville være fint. Så kan jeg nemlig sammenligne lidt med tdc's priser på deres løsning.

Mvh.
Danny 
Fra Kbh
Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 315
Fra  Dansave Backup Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad mig høre en pris.
Indtil videre er vi 4 medarbejdere som skal på. Men inden for 6 mdr. kan der sagtens komme op til 10 mere på. Måske endda flere.
Jeg går ud fra at vi kan nøjes i første omgang med mellem 10 - 20 gb hvor det så skal være muligt at kunne opgradere, når behovet kommer.
Så åriser på de forskellige ting ville være fint. Så kan jeg nemlig sammenligne lidt med tdc's priser på deres løsning.

Mvh.
Danny 

Ja selvfølgelig. Hvad er din email adresse, så skal jeg nok sørger for der bliver sendt et tilbud til dig. :-)

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolas Ottas:

Lad mig høre en pris.
Indtil videre er vi 4 medarbejdere som skal på. Men inden for 6 mdr. kan der sagtens komme op til 10 mere på. Måske endda flere.
Jeg går ud fra at vi kan nøjes i første omgang med mellem 10 - 20 gb hvor det så skal være muligt at kunne opgradere, når behovet kommer.
Så åriser på de forskellige ting ville være fint. Så kan jeg nemlig sammenligne lidt med tdc's priser på deres løsning.

Mvh.
Danny 

Ja selvfølgelig. Hvad er din email adresse, så skal jeg nok sørger for der bliver sendt et tilbud til dig. :-)

danny(a)dc-invest.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Indlæg ialt: 185
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Danny

Du er meget velkommen til også at teste vores service; Filecamp.

Dog er Filecamp mere tænkt som et system hvor man kan dele filer med sine kunder, leverandører mv. Men vi har nogle rimelige vilde opdateringer på vej, som vil gøre det nemmere også at samarbejde omkring, og synkronisere, filer via Filecamp. Og så har vi ubegrænset antal brugere i alle vores planer.

Du er velkommen til at starte en gratis demo, eller kontakte mig hvis du har spørgsmål.

Mvh.
Jesper Faurby
j@filecamp.com

Filecamp er professionel Fildeling, Billedbank, Digital Asset Management og Online Korrektur. Kunder i +30 lande. Start GRATIS DEMO på: filecamp.com

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)