Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Masser af backlinks, men ingen Backlinks Checker kan se dem?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 29. Aug 14
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg har lige lavet en ny hjemmeside på engelsk, og har dertil lavet nogle backlink fra diverse sites. Problemet er at ingen backlink checker kan se dem, og de siger også at domænet ikke findes, men domænet er hosted og kan findes på google? Nogen ideer? :)

Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 238
Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Så kom da med linket til din side :-) - SÅ skal jeg lige tjekke igennem med nogle profværktøjer for dig.

VH Jacob

Tilmeldt 29. Aug 14
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det! http://levitation-zone.com/

Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 238
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor længe siden er det du har lavet links

Hvad er det for en type links du har lavet? 

VH Jacob

Tilmeldt 29. Aug 14
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker også lidt underligt det der... Det er links fra social media f.eks. Pintrest, twitter, reddit, tumblr. Det er nok 4 -5 dage eller sådan noget :)

Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 238
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Arh så er det derfor. Giv det en måned eller to - og sørg så for at bygge mange flere links fra almindelige sider også. Tekstlinks osv. Lad være med at forfalde til Fiverr SEO, køb af followers osv. Det virker ikke længere - tværtimod. 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

dani7221:

Hej. Jeg har lige lavet en ny hjemmeside på engelsk, og har dertil lavet nogle backlink fra diverse sites. Problemet er at ingen backlink checker kan se dem, og de siger også at domænet ikke findes, men domænet er hosted og kan findes på google? Nogen ideer? :)

Hvorfor betyder det noget for dig om et eller andet eksternt tool kan se dine backlinks?

Tilmeldt 29. Aug 14
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

z

Tilmeldt 29. Aug 14
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for gode råd! Men det er da stadig underligt at alle backlinkschecker jeg prøvet, siger at mit domæne ikke engang findes? Har andre domæner og dem finder den fint? :) Hvilet program har du brugt til at finde backlinks

Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 238
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har du lige lavet et link på denne side, som bliver indekseret ofte. Tag den lidt med ro  og giv det nogle dage. Jeg får af og til DA70+ links som trods det, alligevel først bliver indekseret 2-3 uger efter. 

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)