Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP - Alternativ til UnoEuro?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har brug for et godt råd ifht. hosting!

Som flere gange før har jeg købt et domæne + hosting hos UnoEuro. Nu finder jeg så ud af, at det WP theme der skal bruges på sitet ikke kan installeres på UnoEuros server, da "safe mode" ikke kan slåes fra og "time limit" ikke kan ændres i deres indstillinger :(

Altså er jeg nødt til at finde et andet firma til hosting af siden, - hvad kan I anbefale, hvor tingene "bare kører" og der er god support?

Håber I vil hjælpe mig med et godt råd!

Bedste hilsner
Bettina 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Godt nok ikke det du efterspørger, men det lyder godt nok ikke til at være et WordPress theme jeg ville bruge. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

På vores webhoteller har vi safe mode slået fra (men selvfølgelig andre sikkerhedsforanstaltninger på et andet niveau). Du kan vælge mellem alt fra PHP 5.2 til 5.5 hos os. Her skal det siges at safe mode var udfaset i PHP 5.3 og fjernet helt i 5.4.

Jeg er enig i Gita's kommentar om, at jeg nok ikke ville bruge det tema. Hvis det var det tema der bare er det helt rigtige ville jeg få en erfaren softwareudvikler til at kigge temaet igennem fra ende til anden med henblik på, at få sikret sig at temaet ikke gør alle mulige ting som det ikke skal - især i forhold til sikkerhed.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)