Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CRM til economic

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem har gode erfaringer med hvad?

Jeg er selvfølgelig på jagt efter noget billigt, simpelt og effektivt, som sammen med economic kan holde styr på

  • Kundeoplysninger
  • Kundekategorier
  • Kontaktforløb (gerne journalisering af mails)
  • Kontaktpersoner
  • Køb
  • Abonnementer (udløbsdatoer)
  • Det, jeg endnu ikke ved, at jeg får brug for
  • Gerne integration med WordPres-database på udvalgte punkter - helst realtime, men ellers via excel/CSV.
Hvad bør jeg kigge på?
Hans
Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kører en e-conomic, og en podio - disse er dog ikke integrede som det er, men vi er ved at kigge på det....

podio giver en vildt statistik og historik, hvis man blot bruer lidt tid på at bygge det rigtigt op.

Vedr. wordpress findes der flows, https://zapier.com/zapbook/podio/wordpress/ 

Dine abonnementer, kører du dem i e-conomic idag?

/Kasper

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Smith:
Dine abonnementer, kører du dem i e-conomic idag?

Tak. 
Nej p.t. kører abonnementerne i et excelark og en kalender. Sad

Hans 

Fra København
Tilmeldt 3. Sep 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Hans

e-conomic har mange app partners der kan klare kundestyring for dig. Se her: http://www.e-conomic.dk/apps/kunder

webCRM er den e-conomic anbefaler, men de andre der ligger på hjemmesiden er også gode.

Hvad de koster er jeg ikke klar over - da det er app partneren og ikke e-conomic, der fastsætter prisen.

Rigtig god fornøjelse :)

/Tabita

mvh. Tabita Edith Lorenzen @ Debitoor
Debitoor har 260.000 brugere i hele verden. Er du den næste?

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tabita Edith Lorenzen:
webCRM er den e-conomic anbefaler,

Det var præcis den info, jeg søgte. Tusind tak.
Jeg har godt set den lange liste, men følte mig lidt overvundet af at skulle vælge den bedste blandt mange.

Hans 

Fra København
Tilmeldt 3. Sep 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt... :)

mvh. Tabita Edith Lorenzen @ Debitoor
Debitoor har 260.000 brugere i hele verden. Er du den næste?

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans

Vi har udviklet og bruger selv vores CRM app som er integreret med e-conomic:

 Linkhttp://www.e-conomic.dk/apps/crm-app - billederne er med det gamle design men det er blevet opdateret så det følger e-conomic nye brugerflade.

Appen er tænkt til at give et hurtig overblik over aktiviteter (kontaktforløb) og opgaver til dine kunder og leverandører. Der vil være mulighed for at se tilbud, ordre og faktura samt lave notater og opfølgninger.

På kunden har du basis oplysningerne, saldobeløb, forfald, hvilken kontaktpersoner der er tilknyttet og om der er tilknyttet nogle abonnementer. 

Der vil være mulighed for at koble timeregistrering på.

Link til vores egen hjemmeside med en video af appen: http://itnvision.dk/e-conomic-loesninger/crm-til-e-conomic

Hvis du har lyst er du velkommen til at tage kontakt til mig mhp@itnvision.dk eller telefon 7025 7600 for en test af appen og/eller evt. snakke om mulighederne Geeked

Mvh

Morten

Fra København
Tilmeldt 3. Sep 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal da køre dine abonnementer i e-conomic.. det koster kun 51kr om måneden og de penge er hurtigt tjent hjem i arbejdstid :)

mvh. Tabita Edith Lorenzen @ Debitoor
Debitoor har 260.000 brugere i hele verden. Er du den næste?

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:
Det, jeg endnu ikke ved, at jeg får brug for
 Hej Hans. Jeg vil følge denne tråd med interesse. :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 42
Fra  Futurelabs CRM Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans Futurelabs er snart klar med en E-Conomics integration, kan du smide mig en PM så jeg sikre mine udviklere for dit feedback på hvad du ønsker?

Her er lidt om Futurelabs.

Futurelabs.dk som er et dansk CRM system der ligesom Dinero har gjort regnskab nemt har Futurelabs gjort CRM nemt. I kan enda starte med kvalificerede leads http://futurelabs.biz/da/signup-danmark/ her er lidt omkring funktionerne der kan komme dig til gode:

- Gamification: Det skaber en konkurrence mellem de ansatte og deres brug af Futurelabs CRM og salg  da alt sammen giver point så man kan måle sig på et leaderboard mod hinanden. (Dette giver en arbejdsgiver indblik i om de faktisk bruger CRM løsningen eller ej). 
 
- Workflows: Er en cornerstone i vores platform og gør, at du kan automatisere alle processer så systemet i baggrunden sikrer, at al information bliver fulgt op på, så man ikke glemmer et salg eller kommunikation med en kunde på tværs af kollegaer.  
 
- Salesforce Automation: Alle salgs processer bliver automatiseret så i som virksomhed kan fokusere på salg og vedligeholdelse af kunder. (Som en analyse i den Amerikanske bil branche fortæller, koster det $110 af vedligeholde en kunde om året og at lukke en ny kunde koster $1100). Så fokus på eksisterende kunder er vigtigt - som nogle virksomheder ofte glemmet.
 
- Marketing Automation: Automatisering af marketing til specifikke mål grupper så som job titel, dem du ikke har kommunikeret med i en bestemt periode etc er nemt via et par klik og du kan ramme 1000'er af kunder nemt og bekvemt med emails.
 
- Rapportering: Igen et must som de fleste CRM systemer ikke formår at løse. At måle dine data set og igen og igen kan analysere dagligt fremdriften med et klik er hvordan vi har løst dette problem. Rapportering af vigtigt og vi har gjort det intuitivt, hurtigt og nemt.
 
- Mailmagnet: Du kan oprette en mail crm@DinVirksomhed.dk og alle emails BCC'ed til denne adresse fra de ansatte til kunden vil blive gemt på kundens profil - dette gør når ansatte er ude af huset, kan de huske adressen og kommunikationen bliver gemt, så når kunden ringer ind kan en anden ansat se om historikken og handle ud fra dette.  
 
Du kan se mere på www.futurelabs.dk

Brug for flere leads eller bedre salgs management tools - Prøv Futurelabs CRM gratis idag og sælg mere til kvalificerede leads.

Futurelabs er Danmark bedste CRM system og er nemt, at komme igang med!

www.Futurelabs.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)