Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opsætning af webshop og valg af denne.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 14
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette er mit første indlæg, så håber jeg gør det rigtigt.

Jeg vil starte en lille fritidsvirksomhed af salg og køb af brugte varer. Jeg går også med tanken om at få kommisionsvarer.

Men skal bruge en webshop hvor jeg kan præsentere produkterne på en professionel måde.

Jeg har domænenavn og webhotel.

Det skal ikke være en webshop hvor køberen kan købe varen direkte, men måske reservere den og så komme hos mig og kigge på den.

Der skal heller ikke være betalingsgateway på den.

Ang markedsføring, så har jeg 100% styr på det ;-) 

Jeg er helt på bar bund og ved INTET omkring dette så håber på lidt gode råd og hjælp

På forhånd tak.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Først og fremmest velkommen til Amino :) 

Hvis planen er at du selv vil bygge din webshop, vil jeg anbefale dig en open source løsning. Vi benytter WordPress til vores hjemmesider og webshops, men der findes også andre løsninger så som Magento og Joomla. Personligt synes jeg er WordPress er mest brugervenligt og lettest og arbejde med, men som med de fleste andre ting i denne verden er det her delte meninger :) Hvis du ønsker at lave en webshop i WordPress skal du benytter dig af WooCommerce.

Hvis du ingen erfaring har med at webudvikle, vil du skulle sætte en del tid af for at nå et nogenlunde resultat, men det kan lade sig gøre. 

Når jeg læser dine behov tænker jeg måske at en helt normal hjemmeside vil kunne klare dine behov. Forudsat af at du har et mindre varelager, hvor du har tid til at oprette en side til hvert produkt. 

Hvis du har spørgsmål til WordPress eller andre fagrelatere spørgsmål, er du velkommen til at smide mig en besked herinde, eller på min mail som står herunder :) 

God arbejdslyst!

Tilmeldt 9. Sep 14
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Tak for dit svar ;-) 

Jeg har ingen erfaring og vil nok ikke kaste mig ud i at gøre det selv, det er ikke der jeg vil bruge mine ressourcer. 

Jeg vil ikke have det store varer lager, max 100 varer så ved ikke om en almindelig hjemmeside er fint til det? 

Tak tak ;-) 

Fra Køge
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 201
Fra  http://www.Martinskallerup.dk Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og velkommen til Amino :)


Hvis du sender mig en email til kontakt (a) martinskallerup.dk, så har jeg et par spørgsmål til dine ønsker og behov. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)