Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stærkt team søges til opstart af virksomhed

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 4 person

Hey folkens!

Jeg er meget interesseret i at finde nogle kompetente mennesker til opstart af en virksomhed. Idéen/konceptet er endnu ikke fundet, men det burde være en opgave, vi som et godt team kan udarbejde. Inden jeg går videre med ansøgningen, vil jeg lige skrive lidt om mig selv.

Jeg er 23 år og har igennem de sidste 4 år levet af poker professionelt. Fra et sølle startindskud på 50 kr. har jeg arbejdet mig op til at have en formue på et solidt millionbeløb, og min timeløn har aldrig været bedre end hvad den er i dag. Jeg har altid brændt meget for iværksætteri, og da jeg ikke kan se mig selv leve af poker resten af mit liv, virker det naturligt for mig at prøve kræfterne af i denne branche. Mange af de kvaliteter, og evnen til at løse problemstillinger, det kræver for at få succes med iværksætteri, kan sammenlignes med at kunne få succes med poker. Her tænker jeg blandt andet på, at jeg har arbejdet sammen med andre ligesindende professionelle pokerspillere, og fundet kreative idéer og løsninger på strategiske udfordringer i forbindelse med pokerspillet, hvilket kan sammenlignes med mange af de udfordringer der kan opstå i virksomheder. Min pokerkarriere har givet mig en ”ud-af-boksen-tænking”, herunder den skarpe, analytiske og kreative tilgang man bør besidde, for at have en fordel som virksomhedsejer.

Udover at have læst en masse bøger, artikler og blogs om iværksætteri, kan jeg desværre ikke prale af at have særlig meget praktisk erfaring inden for området, idet jeg kun har været med i et enkelt projekt for to år siden, som desværre løb ud i sandet. Jeg kan bidrage med kapital, drivkraft og tid, og så har jeg det generelt med at blive rigtig dygtig til områder der interesserer mig. Jeg vil helt sikkert hurtigt kunne tilegne mig en masse kompetencer i forbindelse med det forretningsområde vi nu begiver os ud i.

Det jeg forventer af jer, er at i kan bidrage med noget til en kommende virksomhed. Om det er kapital, programmering, erfaring eller drivkraft er sådan set ikke super vigtigt, så længe i bare har tilstrækkeligt at byde ind med, og er nogle behagelige mennesker. Jeg søger et samlet team på 3-4 personer, der hver især kan bidrage med en masse og blive medejere.

Er situationen sådan, at i, i forvejen er et stærkt team eller en stærk virksomhed, som har et godt koncept eller produkt, som I ikke umiddelbart har kapitalen til at føre ud i livet, vil jeg ikke være afvisende overfor at tilføre kapital, såfremt jeres idé/koncept og personerne bag det fanger min interesse.

Jeg foretrækker, at interesserede skriver en besked i privaten – i må alle have en god aften!

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Så udover en pokerkarriere har du ikke hverken uddannelse eller erfaring?

Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 02:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Davs :) jeg kan se du har fået skrevet en helt masse. og i noget af det du skriver kunne jeg godt have interesse i men kan desværre ikke skrive en besked. til dig af hvad årsag ved jeg ikke. men du kan sagtens skrive en pb. til mig også lad og tage en snak der igennem 

kan godt se jeg er lidt bagud. men har også først lige oprettet mig næsten så håber det er okay :D

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 07:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Fru Hartmann:
Så udover en pokerkarriere har du ikke hverken uddannelse eller erfaring?

Kan du ikke læse?

Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 213
Fra  CoWeb ApS JLTR.dk Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser ikke ud til jeg kan sende dig en besked. Kan du ikke skrive en pm til mig, eller sende mig en mail? asgert (snabel a) live.dk

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tim J. Nielsen:

Fru Hartmann:
Så udover en pokerkarriere har du ikke hverken uddannelse eller erfaring?

Kan du ikke læse?

Jo det er jo netop det jeg kan.

"Udover at have læst en masse bøger, artikler og blogs om iværksætteri, kan jeg desværre ikke prale af at have særlig meget praktisk erfaring inden for området, idet jeg kun har været med i et enkelt projekt for to år siden, som desværre løb ud i sandet. "


Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa! 

Kan du ikke smide mig en besked på mads@bjergoe.com

så vil du få et yderst kompetent svar igen ;)  

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:
Jo det er jo netop det jeg kan.

Hvorfor spørger du så?

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor i landet er du fra??

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)