Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Yourpay.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Danmark
Tilmeldt 14. May 06
Indlæg ialt: 54
Fra  CC DATA ApS Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har valgt at prøve og give Yourpay.dk en chance på en ny webshop - så er der ikke meget at tabe hvis det ikke er godt nok.

Og jeg er blevet godkendt hos Yourpay.dk og min konto er aktiv - da min webshop er lavet i Magento, så har jeg forsøgt at
få deres betalingsmodul til Magento flere gange (de skriver i deres dokumentation at man skal kontakte dem for at få modulet)
men jeg har desværre ikke fået noget feedback på mine henvendelser - derfor vil jeg høre om der nogen andre der oplever
at de ikke kan få hjælp når man kontakter Yourpay.dk - og skulle der være nogen der har fået fingerne i Magento modulet??

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du allerede så tidligt ikke har fået svar fra dem ville jeg nok ikke bruge dem (personlig holdning). Det er vigtigt at dit betalingssystem virker, så derfor ville jeg nok hellere bruge Stripe eller Paymill og senere hen skifte til Teller og Quickpay eller lign.

Fra Danmark
Tilmeldt 14. May 06
Indlæg ialt: 54
Fra  CC DATA ApS Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer,

Jeg har ellers fået lyn hurtigt svar på alle henvendelser end lige omkring det modul.

Jeg har også en ansøgning kørende hos Paymill - men de er godt nok langsomme,
jeg er oppe på en sagsbehandling der startede i april, og er stadig ikke oprettet.

Stripe har jeg ikke hørt om før, det vil jeg lige se nærmere på - tak for hintet! :-) 

Fra Danmark
Tilmeldt 14. May 06
Indlæg ialt: 54
Fra  CC DATA ApS Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

For god ordens skyld skal jeg nævne at jeg i går aftes modtog link til Magento modulet,
og Yourpay nu er helt integreret i min webshop - faktisk dejligt nemt at opsætte. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

morlin:

Jeg har ellers fået lyn hurtigt svar på alle henvendelser end lige omkring det modul.

Nå okay - jeg har haft hørt nogle ting omkring YourPay, men kan ikke huske de præcise omstændigheder.

morlin:

Jeg har også en ansøgning kørende hos Paymill - men de er godt nok langsomme,
jeg er oppe på en sagsbehandling der startede i april, og er stadig ikke oprettet.

Rigtigt nok, sagsbehandlingstiden kan godt være lidt deropad hos Paymill, men når man er igennem får man fin support (efter min mening).

morlin:

Stripe har jeg ikke hørt om før, det vil jeg lige se nærmere på - tak for hintet! :-) 

Det er i private beta i Danmark, og det at Paymill egentlig er inspireret af - eller deres service ligner i hvert fald meget, og Paymill kom forholdsvist hurtigt efter Stripe inden at Stripe begyndte at udvide.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)