Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke muligheder er der for indtjening?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Jeg kunne godt tænke mig at tjene flere penge end jeg gør pt. på mit publikum på facebook.

Har ca 350.000 likes fordelt på 15 sider ca på facebook. Lige nu anvender jeg kun opslag med et affiliate link til produktet. Det er den eneste indtægt jeg har.

Jeg har brug for motivation og ideer for at holde mig selv i live lige nu, så hvis i har nogen ideer til hvordan jeg kan tjene flere penge så må i meget gerne skrive dem her eller i en pm. 

Kunne være at udvide med en hjemmeside, en app eller hvad det nu er. 

Alle ideer er velkomne. ALLE!

håber du kan hjælpe.

Mvh

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

anyone?

Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 204
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil!

Hvilke former for "grupper" er det du har? Jeg tror det bliver svært, at fange dit publikum hvis det er sider som "Danmarks lækreste" eller lign. som ingen aktivitet har. Hvis du derimod har en god aktivitet på dine sider, så ville det være oplagt, at forhøre dig med firmaer i samme branche som dig. Det kunne jo være at de ville være interesserede i en reklame for en lille sum penge.

Hvis du eksempelvis har en side der omhandler fodboldstøvler kunne det være oplagt at tage fat i Unisport og høre om de kunne være interesserede i at den nye model fra adidas op.

Mvh. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal du have er der andre muligheder?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)