Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at få gang i salget - www.badasswheels.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Oct 12
Indlæg ialt: 141
Fra  Badass Wheels Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Vores hjemmeside som har været kørende siden februar har endnu ikke tiltrukket mange kunder, og jeg føler lidt at det hele står stille.
Vi sælger alt i dæk og fælge, samt værkstedsudstyr. Men det der skiller os ud fra vores konkurrenter, er at selve webshoppen ligger på en hjemmeside som vores leverandør styrer.

Vi valgte at gøre det på den måde, da der fulgte nummerplade søgning samt mærke/model database. Så vi ikke længere skulle spekulere på hvor mange penge det ville koste for at få en programmør til at kode det ind på vores hjemmesiden.

Derfor vil jeg gerne høre jeres meninger om hvad der generelt kan forbedres på.

Mvh. 
Mark Bøge

www.badasswheels.dk 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark

Jeg vil forsøge at komme med lidt inputs som jeg håber i kan bruge konstruktivt :)

Designet på jeres hovedside, eller hvad man skal kalde den, altså den side I styre, er alt for rodet efter min smag. Tekst, billeder og diverse kontaktformularer er placeret uafhængigt at hinanden, hvilket giver det et generelt rodet indtryk. Hvis jer var jer ville jeg bruge mange kræfter på at gennemtænke selve opsætningen af tekst og billeder, så det se mere prof ud. Få stillet disse op i nogle enkle koloner, hvor i laver en rød tråd igennem jeres hjemmeside med henblik pp opsætningen.  

Personligt er jeg slet ikke tilhænger af idéen om at i benytter en ekstern webshop og blot linker dertil fra jeres egen. Der er ingen fællestræk i design, udover jeres logo er placeret med småt til højre. I får heller ikke kommunikeret til jeres besøgende at de nu vil blive ført videre til en anden side, dette får uden tvivl nogle potentielle kunder til at søge anden udbyder.

Mit forslag er derfor følgende.. 

Stil jeres forskellige produkter op på jeres egen siden, hvor I under hvert produkt laver en call to action knap kom ala “Kom til webshoppen“. Så ved de besøgende hvad der skal ske. Endvidere skal i straks for lavet nogle flere ligheder mellem jeres hjemmeside og jeres levendørs webshop hvis i ønsker at benytte jer af denne konstellation.

I skal i min optik tænke jeres hjemmeside forfra med henblik på design, opstilling, indhold og kommunikation - jeg er ikke tvivl om sælger nogle gode produkter, det kan jeg se, men de kan fremstilles langt bedre og troværdigt i tilfældet i her. 

Smig mig en besked her på Amino eller en e-mail på understående adresse hvis du har nogle spørgsmål til overstående - så er jeg gerne behjælpelig :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)