Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ens konkurrenter fjerne ens "ancinnitet" på google?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Nov 08
Indlæg ialt: 3
Fra  Polestudio ved Freja Polonius Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjælp søges! Jeg har haft mit dansestudie i 5 år og har altid ligget øverst i søgemaskinerne. Inden for poledans genren er vi det ældste studie i København og har selvfølgelig haft mange besøgende igennem årene. Jeg oplever nu at når jeg søger på poledance(danske sider) at mit studie: Polestudio.dk slet ikke kommer op i søgemaskinerne? Jeg har skiftet hjemmeside udbyder for nogle måneder siden, men de lovede at når domænet flyttede med ville det ikke gøre en forskel.....vi mister nye kunder på det og jeg er ikke særlig vidende på feltet - det har altid fungeret. Pole branchen kan på flere måder være en lidt barsk branche, kan ens konkurrenter skubbe en ud af søgemaskinerne? :-) Hilsen Freja

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Freja,

Søgemaskinerne rangerer siderne efter mange forskellige parametre. Noget af det aller vigtigste er indholdet på siden.

Derudover har det betydning hvem der linker til siden, hvordan de linker til siden, og om det er et do-follow eller no-follow link.

Det har også betydning hvem du linker til.

I forhold til webhotellet vil den eneste parameter jeg kan komme i tanke om være hastigheden. Hvis hastigheden er forringet som følge af skiftet vil Google placere den lidt dårligere (ikke meget, da den parameter ikke tæller ret meget).

Hvor længe man har haft domænet tæller ikke ret meget i det samlede regnskab.

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej FrejaP

Du har duplicate content. Din hjemmeside vises på både www. og uden www.
Så gør følgende: 

Du skal have lavet en 301-redirect fa polestudio.dk til www.polestudio.dk 

Få lavet 301-redirect på dine gamle undersider

Derudover er der FLERE af dine undersider som ikke virker mere. Dette betyder at du taber en masse
"linkværdi", da du har hjemmesider som henviser til disse sider:

http://www.polestudio.dk/Online_booking_s64.html

http://www.polestudio.dk/polestudio_s1.html

Du skal altså have lavet en 301-redirect fra:

http://www.polestudio.dk/Online_booking_s64.html

til din nye booking side.

Og den her er også vigtig

http://www.polestudio.dk/polestudio_s1.html skal du lave en 301-redirect til www.polestudio.dk

Du mangler generelt meget OnSite SEO

På dine sider skal du gøre brug af title-tag og meta-description tag

På din forside kan du fx smide dette ind:

<head>Poledance - Lær' det hos Polestudio i Roskilde og København v. Freja Polonius</head>

Sådan

Nå du har ordnet det ovenover, så bør dine placeringer stille og roligt komme tilbage igen. Årsagen til at du havde mistet dine placeringer, var med stor sandsynlighed at de links du fik fra andre hjemmesider pegede på sider på din hjemmeside, som ikke fandtes mere. Derudover havde du et stort duplicate content problem med at din side vises på både www. og uden www.

Skift til Wordpress

Derudover bør du nok overveje om det ikke er på tide at du skifter hjemmeside system til Wordpress.
Wordpress er helt gratis. Det vil give dig kæmpe fordele på SEO fronten og design fronten. I sidste ende
vil det helt sikkert give dig en MASSE flere kunder.

 

 

Tilmeldt 8. Nov 08
Indlæg ialt: 3
Fra  Polestudio ved Freja Polonius Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svaret, det lyder jo til at der kan gøres noget.....dog er jeg ikke en haj til det, er det noget du kan hjælpe med og hvad tager du for at fikse det du beskriver ovenstående(minus wordpress:-)) 

Evt skriv på min mail: freja@polonius.dk 

Hilsen Freja

Tilmeldt 8. Nov 08
Indlæg ialt: 3
Fra  Polestudio ved Freja Polonius Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer:-) Tak for dit svar, jeg kaster mig ud i at finde nogle link løsninger, som du anbefaler! :-) Hilsen Freja

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Freja

Jeg er sikker på at hvis du fortæller din hjemmeside udbyder dette,
så kan de ordne det for dig.

Bør ikke tage mere end 5-10 minutter for dem at fixe,
og nå de nu har rådgivet dig forkert, bør de gøre det gratis. 

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjaelpereee:

Hej Freja

Jeg er sikker på at hvis du fortæller din hjemmeside udbyder dette,
så kan de ordne det for dig.

Bør ikke tage mere end 5-10 minutter for dem at fixe,
og nå de nu har rådgivet dig forkert, bør de gøre det gratis. 

Det er jeg ikke helt enig i. Jeg er enig i dine punkter, men hvis de har været galt hos den gamle udbyder også (man flytter ofte en hel side som den er) gør det jo ingen forskel at flytte hosting. Taler vi omvendt om, at de har glemt en .htaccess fil for eksempel - ja så ser situationen naturligvis anderledes ud.

I øvrigt er jeg enig i hostingudbyderen i, at det ikke normalt ændrer på SEO at man skifter udbyder ud over at forskellige hostingudbydere har forskellige servere der performer forskelligt og dermed forskellige hastigheder.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)