Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køreskoler. Knald eller fald?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Aug 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej folkens, jeg står og ville virkelig gerne skyde noget i gang, og faldt så over en idé. Jeg har længe overvejet og synes der er et problem, hvad angår tvivlsomheden i køreskolernes service og priser. Derfor tænkte jeg, at gøre det muligt for nye og potentielle elever, at oprette ønsket pakke og dermed modtage adskillige bud fra diverse køreskoler. Jeg har selvfølgelig flere detaljer, men lidt usikker på om de skal med i første omgang. Jeg ville bare høre om det skulle være værd at give en chance?

Mvh

Tilmeldt 2. Aug 13
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Det er ikke umiddelbart en dårlig ide. 

Vi er allerede i gang på det område. Der virker til at være et mindre "hul" i markedet. 

Tilmeldt 29. Aug 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Så du mener faktisk, at du har et igangværende projekt, hvor "min løsning" tager del?

Tilmeldt 2. Aug 13
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

ja, umiddelbart virker det sådan. Hvad er dine kompetencer?

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Vær opmærksom på at køreskolernes "pakker" alene baserer sig på det antal timer man skal have kørt i henhold til de bestemmelser der er udstukket af politi og trafikstyrelsen.

Det er således ikke muligt for eleverne selv at bestemme hvor mange timer de ønsker, hvis de vil gå op til prøve.

Jeg ved ikke helt hvad det er jeres løsning går ud på, men ville bare lige nævne ovenstående.

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Aug 12
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig med Jørgen.
Jeg ved ikke om i tænker på en "3 tilbuds service", men umiddelbart er det jo ikke særlig meget tilbud over at køreskolen bare skal skrive deres normale pris.

Deres pris er jo baseret på de lovpligtige antal køretimer, som nye bilister skal have, og dermed sagt kan nye elever jo ikke selv bestemmer hvor mange køretimer de ønsker.

Tilmeldt 2. Aug 13
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Det er vi godt klar over, tak for tanken dog :) 

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige talt med en kørerlærer, som fortæller at de nye regler om at 17 årige kan opnå kørekort på visse betingelser, har givet utroligt meget mere at bestille, hvilket har betydet højere priser.

Der er fortsat ikke den stor forskel på priserne.

Eleverne vælger oftest en kørerlærer i nærheden af hvor de bor eller en de har fået anbefalet, da der ikke er den store forskel på priserne.

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Tilmeldt 27. Aug 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er selv kørelærer og har min egen køreskole.

Som Jørgen skriver, så vælger mange elever ud fra, at det skal være nogenlunde tæt på deres bopæl, men de vælger mest efter anbefalinger fra venner og bekendte.

Hvis problemet er som du skriver, tvivlsomhed i service og priser, så skal parametre nok ikke være på prisen og service på lovpakker, men på det der er nedenunder lovpakker. 

Men ønsker jer alt godt med jeres projekt.

De bedste hilsner Anita 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)