Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem klikker på mine annoncer?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Ikast
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Høj - Have & Anlæg Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Er der nogen måde man kan se, hvem der klikker på AdWords annoncer?

Mine annoncer er ikke altid aktive, når ordrebogen er fuld, så lukker jeg for en kort periode og starter dem op igen, når vi kan følge med. Det giver altid godt med henvendelser, når jeg starter dem op igen. Jeg har dog en lille mistanke om, at muligvis er der en konkurrent der er begyndt, at klikke på mine annoncer. Budgettet bliver hurtigt brugt uden, at der er samme mængde henvendelser, som der plejer.

Deres annoncer på både Facebook og Google er begyndt, at ligne mine tiltag rigtig meget. Det er ikke noget de har gjort så meget ud af tidligere, så de har nok set hvordan det er gået for mig ved, at koncentrere mig om ovennævnte platforme. Jeg har tillige et par annoncer andetsteds, hvor der kun kan komme én repræsentant pr. branche ind og her har sælgerne fortalt mig, at konkurrent står på spring til, at overtage min plads, hvis det er muligt. (De takkede nej førhen, da de blev spurgt først).

Jeg kunne godt tænke mig, at se om der skulle være et mønster i de klik der kommer eller om det er mig der ser spøgelser.

Nogen der ved, hvad man kan gøre, hvis det overhovedet er muligt??

På forhånd tak 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin 

Jeg tror ikke at det skyldes dine konkurrenter, Google gør rigtig meget for at undgå såkaldt ugyldig trafik. Blandt andet køre din IP-sporring på alle kliks, hvilket vil sige at hvis den samme annonce for en masse kliks indenfor en kort periode fra den samme IP, blive du ikke krediteret. Du kan læse mere om ugyldig trafik her

I stedet tror jeg du skal klikke på din annoncetekster. Har du overvejet om de henvender sig for bredt, og dermed får folk der søger noget andet til at klikke alligevel? Har du selv fastsat din bud manuelt, eller lader du selv google styre buddene? Dette er meget afgørende. Min anbefaling er næsten altid at selv fastsætte dine bud. Start lavt og se hvordan dine annoncer placere sig. Efterfølgende kan du justere op hvis du måtte finde dette nødvendigt. 

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 103
Fra  Lakgruppen A/S Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilke keywords/søgeordstyper bruger i? Er det broadmatch/ fleksible søgeord, så kan det gå rigtig stærkt med klik'sne. 

At annoncerne ligner hinanden er bad luck. Du må bare ud og gører dine annoncer endnu bedre.

Men tjek lige hvilken type søgeord du kører med i dine annoncegrupper :)

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)