Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af Rankscanner - CuteRank?

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kender ikke CuteRank. Men jo flere Keywords, jo længere tid tager det. Og man skal også indsætte pauser så man ikke bliver blokeret af Google.

De skriver de mere om på deres hjemmeside hvordan man gør dette i programmet.

Ja synes også denne del er rigtig spændende. Og programmerne er også med til at give en et godt overblik over sin egen og andre sider.

Mvh. Kim

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 02:02
Hvor mange stjerner giver du? :

KS71:

Kim Hansen:

Ja det har jeg med stor tilfredshed.

Og ja efter noget tid (kan ikke huske om det var 60 dage eller mere?) Så skal man betale for at få programmerne opdateret osv. Man kan også vælge at købe på måned basis. Og f.eks. kun nøjes med 1 af programmerne. Og så betale for en måned når man synes det er tiden til at gå tingene igennem osv.

Ved for 3 af programmer løbende på måned basis er det små ca. 90kr.

Mvh. Kim

Jeg er lidt lun på programmet og kan se det koster $124 hvis man vil have det ene program i pakken, og $6.95 pr måned for deres "search algo update". Det virker som om at man ikke kan klare sig uden den "search algo update", er det korrekt ?

Men det ser ud som om deres program opdateringer er gratis, hvis man har hele pakken - http://www.link-assistant.com/prices.html

Har du hele pakken ?

En ting jeg er lidt usikker på, er om man kan bruge det på feks to computere, og om den gemmer alle data lokalt på den ene computer, så man ikke kan se det på den anden computer. Jeg er klar over det ikke er en webbrowser baseret værktøj, men det kunne måske godt være at der var noget "cloud" agtigt, der gjorde at man kunne dele data over flere computere.


Prøv at søge efter en kode eller tilbud til Ranktracker, jeg mener der ofte er nogle tilbud. Jeg brugt Ranktracker i flere år og er meget tilfreds, altid præcist og rigtigt godt hvis du har flere sider og søgeord. Du kan godt bruge programmet uden opdatering i noget tid i hvert fald, med mindre de laver en opdatering der er helt nødvendig.

Ranktracker gemmer en fil, som du kan kopiere over til din anden computer, men har ikke nogen Cloud funktion. Hvis du vil have det, kan du jo evt investere i en billig VPS hosting løsning og så køre det derfra. Proxy problemet er reelt nok, men det kan også løses med en desktop proxy løsning som HMA Pro eller lignende.

Du skal nok tænke lidt over hvilken tidshorisont du har når du sammenligner priser. Jeg ville ikke ofre penge på resten af pakken ud over Ranktracker.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Folmand:

Jeg har brugt "monitorbacklinks.com" det sidste ½ års tid, hvilket er et værktøj jeg er sindsygt glad for. Faktisk så glad, at jeg laver gratis reklame så tit jeg kan.

Ud over ranktracking, så kan du tracke dine konkurrenter - du får daglige eller ugentlige rapporter når DU eller dine konkurrenter får nye links, og du får løbende rapporter over hvordan dine keywords og dine konkurrenters keywordplaceringer i SERP udvikler sig. 

En virkelig fed feature, er at kontoen er hooked up med din GA konto (frit valg) - og så kan du med et klik disavowe nye indkommende links - uden at skulle i GA. 

Jeg har prøvet at kigge på den feature der hedder disavow, men jeg kan ikke se hvad den kan. Kan du forklare mig det ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Dem af jer der bruger CuteRank, oplever i også at den ret ofte på flere keywords, siger "Update failed" ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Køge
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 182
Fra  Ergopartner A/S Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,


Ellers er der jo også webceo.com? :) Jeg har gode erfaringer med det, og det er forholdsvist billigt synes jeg..?


Frank

Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fordi du opdaterer keywordsene for hurtigt, så Google konstaterer at det er en bot og blokerer din ip indtil du har indtastet captcha

Det er bare at gå ind i indstillinger og ændre tiden hvor du går fra at opdatere et keyword til det næste. Sæt tiden op :)

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank:
Hey,


Ellers er der jo også webceo.com? :) Jeg har gode erfaringer med det, og det er forholdsvist billigt synes jeg..?


Frank

Min økonomi er ikke til indkøb i den størrelse endnu. Men tak for tilbuddet.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian:
Det er fordi du opdaterer keywordsene for hurtigt, så Google konstaterer at det er en bot og blokerer din ip indtil du har indtastet captcha

Det er bare at gå ind i indstillinger og ændre tiden hvor du går fra at opdatere et keyword til det næste. Sæt tiden op :)

Det var kun i starten jeg fik en CAPTCHA, da mine tider var for hurtige. Nu har jeg ændret på tiden, så der er 30 sek mellem hvert keyword, 10 keywords i en cycle, og 5 minutter efter hver cycle, og her får jeg ikke nogle CAPTCHA - men jeg får "Update failed". Jeg vil prøve at give tiderne et hak op af alligevel, og se om det hjælper.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)