Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

download funktion wordpres

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 84
Fra  Meptek I/S Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

hej, 

Jeg søger hjælp til dette problem:

Jeg er ved at lave en trænings hjemmeside. Jeg vil gerne have en funktion på min hjemmeside, hvor man hente et gratis program (pdf fil) ved at tilmelde sig nyhedsbrevet. her tænker jeg på 2 forskellige muligheder:

- Ved at indtaste sit navn og emailadresse, kan man hente programmet med det samme.

- Ved at indtaste sit navn og emailadresse, får man en email, hvor man kan hente programmet. 

Jeg tænker at løsning nr. 2 er bedst, da man på den både kan få valideret de forskellige email adresser. 

Jeg har prøvet at finde forskellige plugins, til at gøre dette, men uden held. Jeg bruger mailchimps, gratis versionen. 

Jeg tænker, at jeg både vil have en statisk tilmeldingsfunktion på hjemmeside. f.eks. ''tryk her for at hente dit gratis program.'' Samtidig vil jeg også gerne have et popup, hvor man kan tilmelde sig. 

Er der nogle der har erfaringer med div. plugins eller andre muligheder, til at løse den disse problemstillinger? Det skal HELST være gratis, da det indtil videre er et hobbyprojekt uden den store økonomi

vh.

Nicolaj

Vil du blive bedre til at præsentere? Læs mere her  http://meptek.dk Yes

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolaj 

Her er et lille forslag til en løsning på dit forespørgsel. 

Hent pluginet "Contact Form 7" og opsæt derefter diverse kontaktformularer på din hjemmeside. Dette plugin giver dig mulighed for at selv kunne udforme et autosvar. I dette autosvar laver du et link til din PDF-fil. 

Håber det fungere, ellers skriver du bare :-) 

Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 84
Fra  Meptek I/S Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Børsting Sørensen :

Hej Nicolaj 

Her er et lille forslag til en løsning på dit forespørgsel. 

Hent pluginet "Contact Form 7" og opsæt derefter diverse kontaktformularer på din hjemmeside. Dette plugin giver dig mulighed for at selv kunne udforme et autosvar. I dette autosvar laver du et link til din PDF-fil. 

Håber det fungere, ellers skriver du bare :-) 

Hej Simon. 

Tak for dit svar!

Jeg prøver at rode lidt med det, og hvis jeg sejler til det, så skriver jeg lige en besked til dig

vh.

Nicolaj

Vil du blive bedre til at præsentere? Læs mere her  http://meptek.dk Yes

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det gør du bare!

God arbejdslyst :) 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)