Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Næsten ingen ordre..

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har haft meget få ordre på min webshop (www.my-gadget.dk) Hvad kan det skyldes? Tusinde tak.

Kunne i evt. selv finde på at købe her? :)

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Priserne virker ok.

Lev. tid?

Hvis jeg var faldet for Apple, ja

Johnny

Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Der står på produktsiderne hvad leveringstiden er :)

Pythonrap:
Lev. tid?

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 420
Fra  Retro Media Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej, 

Kasperekas:
Kunne i evt. selv finde på at købe her? :)

Lad mig starte her. Aldrig i livet. For det første virker siden ikke særlig professionel, og dernæst er din Trustpilot meget bekymrende. Du skriver at I har 4/5 stjerner på Trustpilot - Men I har fået én anmeldelse, resten er jeres anmeldelser er blevet indberettet. Det virker lidt underligt, og kan sagtens skræmme en del kunder væk. 

For at komme tilbage til selve siden, er der en masse steder, hvor der er fejl. 

1) Få et nyt og mere professionelt logo

2) Det ser forfærdeligt ud, at stregen ikke forsætter helt ned. Og det ligner, at den sidste del af stregen er placeret ved siden af -  http://screencast.com/t/CWt61bOaGWOA 

3) Få lavet nogle nye slides i dit slideshow. For at være ærlig er de ikke særlig kønne. 

4) Få lavet ens produktbilleder. Det ser forkert ud, at dine produktbilleder er forskellige. Nogle er taget på en træbaggrund, andre har en helt sort baggrund etc. dine produktbilleder skal være ens, det ser  bedst ud. 

5) Footeren på din side sejler. Det virker som om, at alt ting bare er kastet ind. Få ny styr på din footer, og få den sat ordenligt op. - http://screencast.com/t/Vn8Y1qlPt 

6) Når man er inde på et produkt, mangler du en lækker "tilføj til kurv"-knap. Det tog mig lidt tid, før jeg fandt "tilføj til kurv"-teksten. 

7) Der er nogle steder på dine steder, hvor du mangler at få oversat noget engelsk tekst, bla. "add to wishlist" når man er inde på et produkt. 

Der mangler en del arbejde på din side, før at din bliver "good-looking" 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kasper 

For det første... Du har begivet dig ind på et utrooooligt hårdt marked. Jeg tror der findes flere webshops med mobil gadgets, end der findes iværksættereAmino. Eller i hvertfald tæt på :)

Hvordan markedsføre du dig, hvilke kanaler benytter du her

Jeg kan rigtig godt lide din webshop iøvrigt.. Behagelig farver, og dejligt spil mellem billeder og tekst.

Synes dog t din “hvorfor os“ har nogle mangler, eller i hvertfald mangler noget personlighed. Hvis du driver webshoppen alene, så prøv at gør din kommunikation personlig. Dermed har du mulighed for at differentiere dig fra de tusind andre webshops med mobil gadgets. 

Mit bedste råd vil være at finde frem til hvor du mener at du ADSKILLER dig fra dine konkurrenter. Det er her du skal vinde dine kunder. Ikke ved at fortælle dem at du yder en god kundeservice, osv... Disse vendinger står på alle webshops. Leg med orderne, og prøv dig frem. Hvis du ikke allerede har fået sat Google analytics op, få det gjort i en fart, så vil du kunne evaluere på dine besøgende, og se hvilke tiltag der virker. 

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kiggede lidt på siden, og den er egentligt fin - men så at loading tiden på shoppen svinger utrolig meget - nogle gange er det hurtigt, men oftest tager det 3-9 sekunder at loade siden, hvilket gør jeg ikke ville foretage en ordre da jeg hurtigt bruger lang tid på at gennemføre den grundet ventetid.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske, da du er inde på et meget tæt og konkurrence præget marked, hvor det er rimelig svært at dominere når du ikke er så stor, og fordi der er millioner af andre webshops som din.

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke noget problem med siden. 

Der sidder en masse designfolk herinde og skælder ud over logo, bannere m.m. men i virkeligheden har det intet at sige hvis du har produktet og de hits der skal til for at generere et salg. Et godt eksempel er en side om BJ trading f.eks. Det er nok den værste lorteside ever, men han har et ret stort salg, og han er nem at finde samt hans priser er rigtig gode.

Jeg syntes du bør stille dig selv følgende spørgsmål. Svarene kan måske afklare hvor der skal sættes ind:

Er de 200 likes og 4/5 stjerner virkelig nødvendige, genererer de mersalg ?

Hvad kan du som jeg ikke kan få alle andre steder?

Er du på et marked med skrap konkurrence eller er du i en niche ?

Er din side nem at finde hvis man googler iphone tilbehør ? (hvis jeg googler iphone tilbehør finder jeg dig ikke på første side med resultater)

Har du reklame eller affiliates til at henvise til dig, eksempelvis EDB priser ?

Hvor stort et salg forventer du at have ?

Få svaret dig selv på ovenstående, og så se om der kan optimeres nogen steder. Men jeg vil sige at når du går ind på et marked med en ufattelig høj konkurrencegrad vil det være op ad bakke og langt de færreste klarer den rent faktisk.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange af de ting du sælger kan man købe 10 af for samme pris inklusiv fragt på ebay.com. 

Der er EKSTREM konkurrence på det marked og mange kan sælge det meget billigere.

Siden er pæn, men din header og i særdeleshed din footer er rodet. Samtidig er loadtiderne meget høje. 

Mvh. Niels 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper, 

Som du nok allerede ved så er du kommet ind på et marked med meget høj konkurrence. Derfor er det nødvendigt at skille dig ud fra dine konkurrenter. Det kan være svært at veksle mellem hver mobil-gadget shop, da de fleste tilbyder samme produkter til nogenlunde samme priser. Hvis du finder ud af en måde hvor du kan skille dig ud, vil du helt sikkert opleve et større salg. 

Jeg har lavet et blogindlæg om hvordan du gratis kan lave og implementere videoer i din webshop. Læs indlægget her. Hvis du får tid så læs det igennem og overvej at indarbejde nogle af mine råd i din shop.

Held og lykke med projektet!

Mvh.
Tobias 

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)