Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken portal er bedst til at søge efter nye medarbejdere

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Med-Aminoer

Der er et utal af portaler, hvor man kan annoncere efter en ny medarbejder, men hvad er jeres erfaringer?

Jeg har igennem Jobcenter Aarhus fået indrykket en annonce på jobindex.dk, men jeg er svært skuffet over resultatet! :-)

Selv om jeg er rimelig specifik i mine krav til ny medarbejder, oplever jeg, at jeg modtager HUNDREDEVIS af totalt håbløse, ukvalificerede og halvhjertede ansøgninger. Over halvdelen af disse er fra arbejdssøgende, der blot skal opfylde deres kvota for at få dagpenge.

Er det blot sådan det er, ELLER er det mig, der søger via den forkerte portal?

Hvad er jeres erfaringer - hvor skal man indrykke sådan en annonce?

Tilmeldt 8. Aug 14
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer nok lidt an på til hvilken branche det er for da vi skulle bruge dygtige tattoo artists og piercer fandt vi en specifik jobbportal. Den hedder www.tattooworkzone.com

Tilmeldt 1. Apr 13
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

som 1 siger, kommer meget an på branchen, men hvad med at bruge lidt tid på headhunting via linkedin?

der kan du søge på de nøgleord, som du ønsker hos en medarbejder

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 11
Indlæg ialt: 58
Fra  Mondo Rekruttering Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Pænt goddag,

Vi har pt. et tilbud kørende som jeg tror du vil kunne få noget ud af.
http://www.amino.dk/forums/t/238838.aspx

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også bruge Jobindex til at opsætte en søgerobot, så det ikke er din kommende medarbejder der skal finde dig, men dig der finder dem.

Der er noget mere overskueligt.

Natasha

Fra Randers
Tilmeldt 21. Feb 06
Indlæg ialt: 254
Fra  Jobfisk.dk Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Som andre også skriver, så kommer det helt an på hvilke medarbejdere du søger. Jobindex er jo en af de generelle.

Uanset hvad så vil du nok altid opleve af få ansøgninger, der ikke er relevante, enten fordi der er nogle der søger for at søge eller fordi de ikke har læst opslaget godt nok (eller at selve opslaget ikke er godt nok).

Hvis du sender en pm eller skriver lidt om hvad det er, du søger, så skal jeg gerne komme med et par forslag.

Du kan også kigge her, for at de nogle af de mange mulige jobportaler der er:http://jobfisk.dk/jobfisk/databaser/jobdatabaser

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi gjorde også engang den fejl at vi lagde en stilling ud i offentlig forum, med telefon nummer på. I løbet af få dage fik vi 226 ansøgere, og telefonen var lagt ned i flere dage. Det gør vi aldrig igen :-)

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle søger igennem jobnet, jobindex etc., jeg ville personlig lægge hovedet i blød og prøve andre metoder, en hurtig og nem løsning er at bruge Google.

Man kan f.eks. lave en søgning i en søgning på Google.

grafiker ~ cv

Her søger den først efter grafiker og derefter cv i de resultater.

Hvis man gerne vil søge efter potentielle kandidater på et bestemt site, så kan man tilføje.

site: linkedin.com

Som kommer til at se sådan ud.

site: linkedin.com grafiker ~ cv

Held og lykke med at finde den gode medarbejder Smile

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)