Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil ud gerne have et godt supplement til din virksomhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

Jeg har et lille firma ved siden at min primære virksomhed, der udfører gartnerarbejde m.m. for andre større anlægsvirksomheder. I denne forbindelse har jeg løbende brug for nogle folk og meget gerne selvstændige, der ikke er bange for at bestille noget, og som gerne vil have et supplement til deres indtægt i deres virksomhed.

Det er en fordel, at du har erfaring i denne eller lignende branche. Du skal minimum være 25 år og være glad for noget fysisk arbejde :). Ligesom du skal kunne stå tidligt op og være glad for frisk luft.

Arbejdet er typisk i Storkøbenhavn på forskellige steder og i dagtimerne, og har typisk en varighed på en måned og optil et halvt år- Så hvis du ikke er bange for at bestille noget, kan det være et rigtig godt supplement til din virksomhed, ligesom det er for en håndfuld andre iværksættere.

Du skal være til rådighed i den tid du er på arbejde, og du kan derfor ikke passe telefon, mail e.l. samtidig :)

Skulle du være interesseret kan du sende mig en PM - med et kortfattet CV.

Løn, steder o.l. oplyses ved nærmere samtale

Dbh.

Kim

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er stadigvæk rigeligt job for den arbejdsomme, så send gerne en pm

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

En ting er, at du selv bestemmer hvem du vil ansætte/samarbejde med, men aldersbestemt søgning, over 25, er vist på kant med loven.

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Indikerer blot hvad kunderne foretrækker

- men hvis man er meget interesseret synes jeg man skal sende en pm
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)