Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges i Esbjerg/omegn - Med interesse og erfaringer fra tøjbranchen / herremode

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Feb 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en partner som har interesse i at indgå i et franchise sammen med mig. Jeg har planer om at åbne en stor outlet butik i Esbjerg og har et afprøvet og godt koncept i ryggen. Der er mulighed for at lave en rigtig god forretning her. Jeg har lokaler på plads - perfekt beliggenhed. Det rigtige koncept jeg mangler bare en partner som kan bidrage med flg.:

Du skal

- Have erfaring fra tøjbranchen

- Have erfaring med varekøb

- Være samarbejdsvillig

- Have iværksættersjæl

- Være villig til at lægge mange timer i det

- Brænde 100% for projektet

- Have adgang til startkapital kr. 175.000,-

 

Jeg selv:

- Uddannet eventkoordinator

- Stor erfaring med markedsføring og salg

- Brænder 100% for projektet

- Er udadvendt og serviceminded

- Er en knokler

 

Vil du være en del af et fedt projekt og knokle sammen med mig for at tjene rigtigt gode penge, så skriv til mig hurtigst muligt, da bussen allerede ruller derudaf nu...

 

Louise Schmidt Sørensen

 

 

Tilmeldt 26. Feb 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der ved hvor man evt. søger efter en partner hvis ikke dette forum giver noget?

Er det ikke lidt dumt at oprette en jobannonce? 

Jeg har prøvet via lokal facebook salgsside - gav heller intet

Måske en tur i de lokale tøjbutikker kunne give noget - eller er det måske en anelse provokerende at "stjæle" deres medarbejdere til deres nye konkurrent...?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du forsøgt på LinkedIn? Der er folk måske lidt mere åbne for at tage den slags henvendelser seriøst, end FacebookSmile 

Jeg ville nok ikke vælge at gå ind i butikker, det er nok ikke så velset af butiksindehaveren Wink

Tilmeldt 26. Feb 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

He he neeej det var det jeg tænkte. :) Jeg ville ikke blive super populær :)

Jeg har forsøgt linked in men synes ikke rigtigt der er nogle interessante. Måske jeg ikke bruger siden rigtigt... hmm

Jeg håber der er nogle der snart får øjnene op for mit lille indlæg og gerne vil tjene nogle penge :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise.
Amino er et udemærket sted at finde en partner, men min foreslag er til dig, at du laver dit opslag mere specifik, præcist og informativt. Hvem er du? Hvad laver du til hverdag? Har du kapital? Hvordan er du som person? Hvad er din historie mht. iværksætteri? Hvorfor har dette projekt stor potentiale? osv. osv. osv.

Jo mere specifik du bliver, jo mere seriøse henvendelser får du også :)

PS. jeg har selv fundet partner igennem Amino :) 

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Tilmeldt 26. Feb 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Ja det kan da godt være at det er det der skal til. :) Jeg må lige få lavet et nyt opslag med mere info. Hvis det kan lade sig gøre for dig, så burde det jo også for mig :)

Tak for svaret:) 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)