Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har købt nogle varer, ikke som forventet.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 3. Aug 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino, jeg står i den trælse situation, at jeg har købt nogle poloer fra Ralph Lauren, af en person, her fra eller lign. (kan ikke helt huske)

Jeg købte dem for 2 uger siden ca. og fik ikke set på dem, men så besluttede jeg mig for, at selv beholde en.

Da jeg ville tage den på, var den for lille, skulderen var for kort, og den var lige kort nok i længden i forhold til min egen.

Selv en størrelse større, er stadig for kort i skulderen, og ligner den samme størrelse som i small, og kan derfor konstatere, at det ikke er en oprigtig størrelse fra Ralph Lauren, men måske en b/2. sortering.

Jeg skrev til sælger, at det er forkerte størrelser, og at jeg ikke kan sælge disse varer, da jeg ikke kan stå inde for dem.

Men han vil ikke betale mine penge tilbage.

Jeg vil ikke miste mine penge, men han mener ikke, at han kan tage dem tilbage.

Hvad gør jeg?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46459
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det første bud er, at de ikke er 2.sortering men fake/kopier for nu at være ærlig. Der er masser fake Ralph Laurant - langt flere end ægte hvis vi taler nettet så vidt jeg kan se

Nå uanset det, så er det jo et B2B køb og så er der jo ikke som sådan nogen returret overhovedet - men har du ikke betalt kan du jo tilbageholde penge 

Hvis det er falske varer kan du måske true ham med Ralph Laurant som så nok tager varen til destruktion men du kan jo i alle fald ikke ligge og sælge falske varer, hvis mit bud er korrekt, og ansvaret vil være dit alene

ER de falske tror jeg pengene er tabt og trøjerne bedst egnede til at polere bil med - desværre

Er sælgeren dansk, kan trussel om anmeldelse til LR være god hvis det er fakt og s kan du jo også sætte en advokat på, hvis beløbet er stort nok til det

Du kan jo måske også gøre prøven ud fra, om de var lidt usædvanligt billige

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Viborg
Tilmeldt 3. Aug 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Han mener selv, at de er fra Ralph Lauren, men de er jo slet ikke som forventet?

De er jo slet ikke i forhold til normale størrelser? Er der ikke en form for sikkerhed for dette?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12661
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mattias Arvidsson:

Han mener selv, at de er fra Ralph Lauren, men de er jo slet ikke som forventet?

Undskyld mig men er du så naiv at du tror hvad han siger - Der er klar tale om kopivare og du bør være lykkelig for ikke at have solgt nogen af dem - for det kan blive rigtigt dyrt at sælger ulovlige kopier. 

Oplys sælger om at såfrem han ikke betaler pengene tilbage vil du anmelde salget til Ralph Lauren's varemærke advokat i Danmark. 

Fra Viborg
Tilmeldt 3. Aug 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan jeg måske være så heldig, at måske se hvordan sådan en skal formuleres? 

Jeg har ikke så meget styr på det hele endnu, og vil derfor gerne have så meget hjælp jeg kan få.

Fra Viborg
Tilmeldt 3. Aug 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Men Ravn, nu er det også sådan, at jeg var i Magasin, hvor de sagde at de var ægte, men det var i weekenden, så det er ikke dem der står der hver dag, men vi gik hen til en, som kunne noget om dem, og hun sagde hurtigt at de skam var ægte.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46459
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Mattias Arvidsson:
Men Ravn, nu er det også sådan, at jeg var i Magasin, hvor de sagde at de var ægte, men det var i weekenden, så det er ikke dem der står der hver dag, men vi gik hen til en, som kunne noget om dem, og hun sagde hurtigt at de skam var ægte.
send en til LR selv og hør dem selv om hvad de synes og ikke en sælger i magasin http://global.ralphlauren.com/worldofralphlauren/dk 

jeg er 99% sikker på de er fake. 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Viborg
Tilmeldt 3. Aug 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal jeg kontakte deres kundeservice? Og skrive at, jeg gerne vil sælge deres produkter, og har derfor købt nogle, men er i tvivl om de er ægte?

Men der er vist ingen i dk? men en i Hamborg?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46459
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

du skal i alle fald regne med at magasin ekspedienter ikke altid kan se forskel - så ja du skal nok ha fat i RL hvis du vil være sikker på ægte eller falsk og kunne bruge det mod sælger - uden det har du jo ingen som helst returret i alle fald - og selv med det - er det jo ikke sikkert, at sælger går med

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Viborg
Tilmeldt 3. Aug 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det, det vil jeg gøre i morgen.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)