Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Enkeltmandsvirksomhed - kan jeg fradrage lønudgifter ?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det var nu også under VSO, at jeg mente. Jeg har nu læst indlægget vedrørenede VSO, som du henviser til:

"Når man senere trækker pengene ud til privatforbrug, så skal man dog betale almindelig skat af pengene, så VSO er ikke en metode til at optimere sin skat på privat forbrug."

Jeg blandede udtræk til privatforbrug sammen med udtræk som løn - det beklager jeg og trækker min anbefaling tilbage. Jeg har selv fået løn fra et enkeltmandsvirksomhed, som - nu jeg tænker over det - var min kones (vi havde det sammen, ingen flikondik).

Det "noget bogførings et eller andet?? ", jeg tilbyder, er ren IT og baserer sig 100% på kundens egne specifikationer, hvilket jeg gerne uddyber i en privat besked.

Mvh

Jørgen

Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det korte svar er NEJ

Når du starter en virksomhed, er det vigtigt at du har dit bagland i orden, og her tænker jeg på rådgivning, er det et enkeltmandsfirma du skal starte eller er det et firma i selskabsform. Hvordan skatteoptimere du bedst, skal du bruge likviditet mm., hvordan holder du styr på dine bilag, bogføring af dem - har du regnskabs program ? , har u styr på hvad du kan trække fra mm.

Derfor vil jeg helt klart anbefale at du tager fat i en revisor, som kan hjælpe med ovenstående, for det kan spare dig for en masse tid og helt sikkert også penge

Find din revisor eller bogholder på www.alego.dk

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)