Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nystartet. hvad skal jeg? Dinero el. Billys Billing

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Sep 14
Indlæg ialt: 15
Fra  firstidea.dk Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeg er en Ung gut på 25 år.

Jeg er igang med at starte min egen virksomhed, og hertil følger jo en masse forpligtigelser.

Vil gerne have input om hvorvidt i synes om jeg skal vælge billys biling, eller dinero til at holde styr på regnskab/bogføring mm.? (det er disse to systemer jeg har kunne læse mig frem til, er de bedste, eller mest brugte)

Jeg skal først til at sætte mig ind i hvordan og hvorledes man holder og styrer regnskab/bogføring, så man kan vist godt sige jeg er grøn på det område.

Hvad kan folk anbefale en nystartet, som har mod på at lære at gøre det selv?

Eller vil i sige jeg skal holde mig fra det, og smide penge efter folk som har forstand på det?

Håber på lidt input. :)

Mange tak

Dennis Hansen

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46441
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

gode og ret nemme programmer begge to - BB kan lidt mere med webshop integration. dinero finde i gratis og bør da testes af dig

Jeg synes alle skal ha en back op bogholder - via nettet - koster små penge - til at gå ting igennem de første per måneder og ved første moms men det er en smagssag

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du har en revisor, så lad ham el. hende sætte dig godt i gang. Det koster lidt - men er godt givet ud.

Held og lykke med din virksomhed.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Harboe:

Hvis du har en revisor, så lad ham el. hende sætte dig godt i gang. Det koster lidt - men er godt givet ud.

Held og lykke med din virksomhed.

YesRigtig god ide.

Det hjælper ikke noget du "forelsker" dig i et regnskabs program, hvis din revisor ikke synes ideen omkring dit valgte regnskabs program er en god ide.

Og f.eks. momsen ikke stemmer. Wink

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Jeg synes, du skal starte med gratis-programmet Dinero og se, om det dækker dine behov. Husk, at du kan få gratis prøvetid hos stort set alle, så du kan prøve andre også. Dette kunne være BB, men også e-conomic har et godt system.

En god bogholder skulle nemt kunne sætte dig i gang, hvis din biks er ukompliceret og du ved, hvad du kan udgiftsføre - hvilket for mange tidligere lønmodtagere er overraskende meget. Det er klart, at revisorer anbefaler revisorer :-) - men netop for at sikre, at du får alle udgifter med, vil jeg også anbefale det.

Jeg kan i øvrigt anbefale dig, at du -medmindre du skal bruge kontanter overfor kunder- sørger for, at alt kører over en bankkonto. Hvis du privat har lagt ud for nogle ting, så overfør umiddelbart efter beløbet fra firmaets bankkonto til dig selv. Herved har du ret meget mere styr på det.

Held og Lykke!

Jørgen

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overhovedet sat dig ind i, om de nævnte programmer kan det som du skal bruge nu og i fremtiden. Prøv at sætte dig ned og tænk over hvad det egentligt er du vil med dit bogholderi system.

Hvis du f.eks. vil sælge online fra en hjemmeside, så kan det være det vil være en fordel at der er et API, så du kan integrere systemerne.

At du har hørt at nogle systemer skulle være de bedste eller mest brugte, fortæller jo ikke om dit eget behov.

Jeg troede f.eks. at jeg kunne bruge BB. Det viste sig så bare at de ikke havde FIK-nr. på fakturaer, og da alle mine kunder benytter det, så ville det være et skridt ned af stigen.

Så brug lidt tid til at tænke over, hvad det er du skal bruge...

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

firstidea:

Hej Jeg er en Ung gut på 25 år.

Jeg er igang med at starte min egen virksomhed, og hertil følger jo en masse forpligtigelser.

Vil gerne have input om hvorvidt i synes om jeg skal vælge billys biling, eller dinero til at holde styr på regnskab/bogføring mm.? (det er disse to systemer jeg har kunne læse mig frem til, er de bedste, eller mest brugte)

Jeg skal først til at sætte mig ind i hvordan og hvorledes man holder og styrer regnskab/bogføring, så man kan vist godt sige jeg er grøn på det område.

Hvad kan folk anbefale en nystartet, som har mod på at lære at gøre det selv?

Eller vil i sige jeg skal holde mig fra det, og smide penge efter folk som har forstand på det?

Håber på lidt input. :)

Mange tak

Dennis Hansen

Hej Dennis.

Ved ikke hvor langt du er kommet i valget, men du velkommen til at skrive til os på support@dinero.dk med dine behov.

Så skal vi svarer på om Dinero er noget for dig :)

De bedste hilsner

Rasmus

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)