Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Adwords

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 17. Jan 14
Indlæg ialt: 189
Fra  Eveningstar Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror på din side ville 5-10k give 50-100 kunder om måneden.

Med venlig hilsen

Patrick Kronholm

Tilmeldt 26. Jun 11
Indlæg ialt: 243
Fra  Vimeso Marketing Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarne,

Send mig en besked! 

Jeg vil gerne lige nævne noget for dig, inden at du skyder en masse penge efter Adwords.

Med venlig hilsen.

Lasse

SCALE

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarne,

Det kan være rigtig svært at sige noget om hvor meget mediebudget der skal bruges om måneden, da det afhænger af konkurrencesituationen på Google og opsætningen af Adwordsprogrammet. Men et sted imellem 5-10.000 vil være et godt sted at starte.

Når du går i gang med Adwords, vil jeg anbefale dig at få sat Google Analytics op også, så du kan se værdien af din online markedsføring. Overvej eventuelt også at få sat et Google Merchant Center op så forbrugerne kan se et billede af dine produkter på Google. Det ser umiddelbart ud som om at dette kan adskille dig fra dine konkurrenter. (Lav en søgning på "lcd tv 50 inch samsung" så vil du se to skærme i højre side. Disse kommer frem fordi der er brugt Google Merchant Center).

Sidst men ikke mindst kan du overveje at annoncere på GDN (Google Display Network). Her vil du f.eks. komme ud på sites som ekstrabladet.dk eller andre relevante sites. Du kan både målrette bestemte sites, køn, alder og interesser. På den måde kan GDN blive meget relevant, da du rammer din målgruppe i stedet for at skyde med spredehagl over for hele Danmark.

Held og lykke med Adwords Smile

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)