jo men jeg synes stadig at den maa ligge til hojre foden den der.. men lad os bare ligge den der, det er jo ikke det traaden handler om :) |
Det er klart, men så hænger vi også på resultatet. Hvis der pludselig er noget der mangler, noget der ikke virker eller noget som kunden ikke har informeret om, så ender vi med at sidde og supportere en kundes løsning fordi vi hænger på den. Det er vi ikke interesseret i, og vi er heller ikke interesseret i at have ansatte siddende på standby til det :)Anders S:jo men jeg synes stadig at den maa ligge til hojre foden den der.. men lad os bare ligge den der, det er jo ikke det traaden handler om :)
Vi laver virkelig god webhosting, og det er det vi gerne vil dedikere alle vores ressourcer til :)
Bingo :)Fashion-Seller:Når du handler i et supermarked, så følger der heller ik en kok med, som lige laver aftensmaden. Ej heller mod ekstra betaling.
Når du handler i et byggemarked, så følger der heller ik en håndværker med, som lige fixer tingene i hjemme. Ej heller mod ekstra betaling.
Når du køber et webhotel og domæne online, så følger der ik lige en programmør/IT sagkyndig med, som lige flytter din IT løsning, ej heller mod ekstra betaling.Når man driver en forretning, er det super vigtigt at være tro mod kerneproduktet/kernekompetancen, og ved at tilføje alt for meget, så bliver det hurtigt uoverskueligt og dyrt. Og i langt de fleste tilfælde, vil det være langt bedre, hvis kunden selv står for den del, f.eks at kundens egen IT mand påtager sig opgaven. Så ender hostingfirmaet heller ik med sager, hvor de har henvist en kunde, og noget er gået galt, som efterfølgende falder tilbage på dem i form af dårlige anmeldelser, negativ omtale osv. Igen fokus på det, som man er god til!