Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mister mit domæne, hvad så nu?

Side 6 ud af 6 (53 indlæg)
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Anders S:

Brian Reinhold Jensen:

Anders S:
Okay, det er da for daarligt synes jeg. De behover jo ikke at gore det gratis..

Hvorfor er det for dårligt at sige der er noget man ikke kan?

I min optik er det da tusind gange bedre end at påtage sig opgaven uden at have kompetencerne.

De bedste hilsner
/Brian 

Ja men nu læser jeg ikke se at de siger at de ikke kan mere at de ikke vil tilbyde det.

Hvis de ikke kan kunne de jo finde en samarbejds partner som kan gøre det for dem. Det ville jo være en endnu bedere service.

Og som det eksempel med en webshop som sælger dæk han kom med.

Der kunne ( og nogen gør dette hvis jeg husker korrekt ) de jo have n / autoværksteder over hele landet. Så når man bestiller dæk kan man vælge et værksted de skal leveres til og så montere dette værksted dækkene

Det kan godt være, at det er en service, det du beskriver, men det er da langt fra sikkert, at det er den bedste service og pris, som kunden får på den måde! Faktisk vil jeg gå så langt, at jeg vil påstå, at det ender med at blive dyre for kunden!

Når du handler i et supermarked, så følger der heller ik en kok med, som lige laver aftensmaden. Ej heller mod ekstra betaling.
Når du handler i et byggemarked, så følger der heller ik en håndværker med, som lige fixer tingene i hjemme. Ej heller mod ekstra betaling.
Når du køber et webhotel og domæne online, så følger der ik lige en programmør/IT sagkyndig med, som lige flytter din IT løsning, ej heller mod ekstra betaling. 

Når man driver en forretning, er det super vigtigt at være tro mod kerneproduktet/kernekompetancen, og ved at tilføje alt for meget, så bliver det hurtigt uoverskueligt og dyrt. Og i langt de fleste tilfælde, vil det være langt bedre, hvis kunden selv står for den del, f.eks at kundens egen IT mand påtager sig opgaven. Så ender hostingfirmaet heller ik med sager, hvor de har henvist en kunde, og noget er gået galt, som efterfølgende falder tilbage på dem i form af dårlige anmeldelser, negativ omtale osv. Igen fokus på det, som man er god til!

jo men jeg synes stadig at den maa ligge til hojre foden den der.. men lad os bare ligge den der, det er jo ikke det traaden handler om :)

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S:

jo men jeg synes stadig at den maa ligge til hojre foden den der.. men lad os bare ligge den der, det er jo ikke det traaden handler om :)

Det er klart, men så hænger vi også på resultatet. Hvis der pludselig er noget der mangler, noget der ikke virker eller noget som kunden ikke har informeret om, så ender vi med at sidde og supportere en kundes løsning fordi vi hænger på den. Det er vi ikke interesseret i, og vi er heller ikke interesseret i at have ansatte siddende på standby til det :)

Vi laver virkelig god webhosting, og det er det vi gerne vil dedikere alle vores ressourcer til :)

Fashion-Seller:
Når du handler i et supermarked, så følger der heller ik en kok med, som lige laver aftensmaden. Ej heller mod ekstra betaling.
Når du handler i et byggemarked, så følger der heller ik en håndværker med, som lige fixer tingene i hjemme. Ej heller mod ekstra betaling.
Når du køber et webhotel og domæne online, så følger der ik lige en programmør/IT sagkyndig med, som lige flytter din IT løsning, ej heller mod ekstra betaling. 

Når man driver en forretning, er det super vigtigt at være tro mod kerneproduktet/kernekompetancen, og ved at tilføje alt for meget, så bliver det hurtigt uoverskueligt og dyrt. Og i langt de fleste tilfælde, vil det være langt bedre, hvis kunden selv står for den del, f.eks at kundens egen IT mand påtager sig opgaven. Så ender hostingfirmaet heller ik med sager, hvor de har henvist en kunde, og noget er gået galt, som efterfølgende falder tilbage på dem i form af dårlige anmeldelser, negativ omtale osv. Igen fokus på det, som man er god til!

Bingo :)

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tom Sommer:

Anders S:
Er det ikke lidt som et autoværksted som sælger dæk men tilbyder ikke at skifte dem for kunden ?
Nej, mere som at købe dæk på nettet og forvente forretningen også kører ud og skifter dem hver sommer/vinter :)

Vi er ikke en konsulent virksomhed (autoværksted), vi sælger bare gode webhoteller (dæk) ;)



Der findes jo også webhosting-udbydere, som samtidigt agerer som webbureauer.

Det betyder at en del af webhosting-udbydernes kunder også er deres konkurrenter. 

Så set herfra giver det rigtigt god mening at UnoEuro fokuserer som de gør :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 6 ud af 6 (53 indlæg)