Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan foregår det med agentur - hvordan starter jeg op?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Aug 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino :) 

Jeg er ved at undersøge, hvordan jeg kan starte en webshop op med et bestemt tøjmærke fra USA. Jeg ønsker KUN dette ene tøjmærke i min shop. 

Jeg har fundet ud af at der er en virksomhed her i landet der har agenturet på tøjet - men jeg forstår ikke helt konceptet og synes ikke jeg kan google mig frem til det  -så håber der sidder nogle kloge hoveder herinde; det plejer der jo at gøre! 

Hvad betyder det reelt at nogen har agentur på tøjet? Skal jeg så købe tøjet via denne agent? Giver det ikke bare et fordyrende led i forhold til hvis jeg købte direkte ved producenten? 

Der er flere webshops herhjemme der forhandler et lille udpluk af netop dette mærke - men ingen har et særlig stort sortiment, og det er det jeg gerne vil 'rette op på'. Køber disse webshops deres varer hos agenten? Altså  -SKAL det gå gennem agenten?

Jeg har hverken kontaktet agent eller producent - foretrækker at være så godt forberedt som muligt og vil gerne virke som om jeg har styr på det hele - selvom jeg ikke føler lige nu at det er tilfældet ;)

Glæder mig til at læse jeres svar :)

PFT - Jeannette  

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Aug 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der slet ingen der kan hjælpe mig? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det afgørende er, om agenten har eksklusivitet, og om den omfatter internethandel. Når jeg selv laver agentaftaler så plejer jeg som minimum at lade dem omfatte internethandel fra dansksprogede hjemmesider og domænerne .dk.

mvh

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)