Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bygge en søgemaskine, hvem kan hjælpe?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit spørgsmål går ud på at få bygget en søgemaskine, dvs. hvor man kan søge efter produkter som kan vise hvor man kan købe det pågældende produkt. En slags pris sammenligningsside. Jeg har fundet et koncept i USA som er en søgemaskine inden for et bestemt produkt, og som jeg ønsker at starte op her i Danmark 

Her kunne jeg bruge noget sparring samt rådgivning til at få udarbejdet først og fremmest et kravspecifikation hvor jeg bagefter kan finde de rigtige personer eller virksomhed som vil kunne bygge det og vedligeholde det for mig. Samt få et uforpligtende tilbud. Hvem kan I anbefale? 

Alternativet er at finde nogle personer med pogrammeringsevner som man kan gå sammen med og får det bygget fra bunden af. Jeg vil kunne kode en demoside der viser funktionerne osv. men der stopper mine evner inden for kodning. 

Jeg ser frem til at høre fra nogle jer så jeg kan komme videre da jeg skal bruge nogle tal på hvad det vil koste at få udviklet mv. 

På forhånd tak

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

En lille bump... 

Håber der er nogen der kan byde ind med et svar

Forsat god aften

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

En sidste bump i håbet om at nogen kan hjælpe mig

På forhånd tak

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ET

Jeg faldt over dit indlæg da jeg har stået i samme situation som dig for noget tid siden. Dog var jeg heldig at finde en meget dygtig programmør i mit netværk.

Nu ved jeg ikke hvor ’stort’ dit projekt er når du siger at det er en søgemaskine hvor man kan søge efter produkter og sammenligne priser. Det lyder til at være et større projekt i mine øjne men det vil man kunne bedømme ud fra kravspecifikationen.

Hvis du kunne lave en demoside der viser hvordan det cirka skal se ud og hvad det skal kunne så kunne jeg vise det til min programmør og så kan du få et tilbud fra ham. Evt. selv prøve at lave en kravspecifikation efter bedste evne

Håber du kan bruge det til noget

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

enur25:

Hej ET

Jeg faldt over dit indlæg da jeg har stået i samme situation som dig for noget tid siden. Dog var jeg heldig at finde en meget dygtig programmør i mit netværk.

Nu ved jeg ikke hvor ’stort’ dit projekt er når du siger at det er en søgemaskine hvor man kan søge efter produkter og sammenligne priser. Det lyder til at være et større projekt i mine øjne men det vil man kunne bedømme ud fra kravspecifikationen.

Hvis du kunne lave en demoside der viser hvordan det cirka skal se ud og hvad det skal kunne så kunne jeg vise det til min programmør og så kan du få et tilbud fra ham. Evt. selv prøve at lave en kravspecifikation efter bedste evne

Håber du kan bruge det til noget

Hej enur25

Tak for dit svar :-)

Siden jeg lavede indlægget så har jeg faktisk tænkt på at selv lave en demoside og så finde nogen der kunne gøre tingene færdig hvis du forstår hvad jeg mener...Derudover har jeg også tænkt på at lave en sideløbende krav specifikation som jeg finder også vigtigt. 

Tak for dit tilbud men jeg vil vende tilbage til dig når jeg har fået lavet ovenstående

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)