Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate med CPM???

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 338
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej. Jeg vil blot høre om i kender til affiliate-sites der kører med CPM eller om det er helt dødt?
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er godt nok langt i mellem og lang tid siden jeg har set det.

De fleste med CPM får selv henvendelser fra firmaer og de køber så annonceringen direkte ved hjemmeside ejeren.

Men kan det overhoved betale sig for dig? med de lave priser, som normalt er på CPM i netværkene, kan det ikke betale sig i forhold til CPA.

Mvh

Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 338
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar..

Jeg ved ikke om det kan betale sig, men hvor lave er priserne ca?

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ikke huske det (lang tid siden jeg har set det), men det var ikke meget. Måske helt nede på 1-2 CPM - endda mindre.

Laver du direkte aftaler og har en side, der sender mange salg videre, kan du sagtens få en meget højere pris.

Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 338
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må jeg nok sige.

Hvis du mener 1-2 kr. pr. 1000 bannervisninger så synes jeg det lyder latterligt lavt. Ja nærmest grinagtigt! Så forstår jeg godt at der ikke er meget gang i det hersens CPM.

Det forklarer vel også hvorfor man altid skal levere salg/leads og ikke kan opstøve CPM-kampagner nogetsteds

Men måske markedet vender på et tidspunkt og det bliver trendy igenBig Smile

Du får i hvert tilfælde mange tak for svar

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det mener jeg. 

Men prøv at se fra annoncørens side - hvorfor skulle de betale for en masse visning?

Det tjener de jo ikke noget på. Så er CPA bedre for alle. Indtjeningen er højere for dig som hjemmeside ejer og annoncøren får noget ud af deres penge.

Så tror du skal vente længe - medmindre du selv kan lave nogle aftaler.

Amino.dk sælger jo CPM annoncer og det samme gør Min-mave.dk og mange andre sites og de kan sagtens få 100-350 kr i CPM. Så det er "bare" et spørgsmål om, at lave et site med godt indhold og til en god målgruppe.

En hjemmeside med video og masse af facebook besøgende, er der ikke mange CPM kroner i.

Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 338
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Bevares. Det var skam heller ikke sådan ment.

Set fra en annoncørs side tænker jeg de fleste vel kan gå med på 1-2 kr. i CPM. Det er i mine øjne så billigt at det næsten ikke kan betale sig at lade være.

100-350 kr regner jeg nu heller ikke med at få og mindre kan også sagtens gøre det, men 1-2 kr. er for latterligt.

Vores site har et fint indhold, en ok målgruppe og omkring 30.000 månedlige besøgende. Og pt. har vi en ganske god deal

Jeg spurgte også blot fordi der måske var folk her på Amino der kendte til forskellige spillere i markedet, men som du selv påpeger er det nok ved at dø ud... Hvis det ikke har været død længeSmile

Fra Silkeborg
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 169
Fra  Smykkelivet.dk I/S Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

CPMLeader.com

Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 338
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det.

Jeg har prøvet at sende dem en mail

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)