Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er næste skridt?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Nov 13
Indlæg ialt: 37
Fra  www.Boxoffun.dk Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har for 6 måneder siden startede jeg min webshop www.boxoffun.dk. Det er gået over alt forventning og står lidt og ikke ved hvad det næste er. Jeg har selv lidt forskellige scenarier i tankerne.

1. Udvide boxoffun.dk med mere almindeligt mobiltilbehør. Altså cover, ladere og sådan. Har indtil videre solgt mest af anderledes gadget tilbehør. (ting som har været på mode). En ulempe ved at begynde at sælge mære almindeligt mobiltilbehør er at der er rigtig mange konkurrenter, som er rigtig store. En fordel er at det kan være en mere stabil indtægt da det ikke er noget der "går af mode". 

2. Åbne en ny shop med macbook tilbehør, ladere, sleeves og tasker. Det der taler for er at det er nogle dyrere varer, så jeg får en større omsætning. Havde tænk det som en lækker shop med lækre lidt dyre vare (Mærkevare tasker og sleeves). Noget der taler mod er, at jeg ikke rigtig kender hvor stort markedet er for dette. 

3. Blive ved på nuværende måde ved at være nogle af de første med ting som bliver inn. Har allerede et produkt som jeg er i gang med at undersøge, som jeg tænker kunne blive stort, og endnu større når iPhone 6 kommer.

Jeg ved godt, at i ikke kan sige lige præcis, hvilken vej jeg skal gå, men tager rigtig gerne i mod råd og erfaringer fra andre. :-) 

Venlig hilsen

Alexander

Fra Svinndall, Østfold Norge.
Tilmeldt 21. Oct 13
Indlæg ialt: 8
Fra  DanNord Salg og Service Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander. 

Det er første gang jeg har hørt om din hjemmeside, og var netop derinde for at tjekke siden ud. Lækkert design, meget overskueligt og en hjemmeside som mange nok nyder at handle på - da ting bare ser ud til at være i orden.  

Respons til de 3 opstillede muligheder: 

Valgmulighed 1: Jeg synes egentligt ikke, at du behøver udvide sortimentet for cover, lader og sådan - Hvis salget ikke er der. Hvis din side har fået et rygte som fortælle dig, at hos boxoffun kan man købe fede gadtes og meget andet tilbehør, er det da her man skal satse! 

Valgmulighed 2: Det har reelt ikke noget med boxoffun.dk at gøre har det? Men hvis markedet er der og du kan tilbyde noget unik eller har en leverandør så prøv det da. 

Valgmulighed 3:  Nok den bedste af de 3 valgmuligheder, hvis du spørger mig.  Det lyder som en plan hvis det kan lade sig gøre i form af, at have de rigtige leverandører mm. 

Valgmulighed 4: Send mig en privat besked eller mail(yourchoise_tpa@hotmail.com) - har en ide som ikke er nævnt, som du måske kunne drage nytte af. 

Venlig hilsen Thor Post Andersen. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Nov 13
Indlæg ialt: 37
Fra  www.Boxoffun.dk Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thor

Tak for de rosende ord om hjemmesiden. :-)

Mange tak for dit svar. Jeg tror også jeg vil blive ved med at arbejde med at finde fede gadgets og smarte ting. Jeg er i gang med at finde leverandør til et smart nyt produkt. 

Jeg sender dig en mail nu! Glæder mig til at høre hvad du har af ideer :-)

Venlig hilsen

Alexander

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)