Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartnere til fodboldstævne

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Jeg står, og skal holde et fodboldstævne i Odense den 15. november, hvor der også bliver holdt et afterparty på en bar i Odense, og i den forbindelse skal der selvfølgelig også være nogle præmier. Der er allerede forskellige præmier, men jeg tænkte, at jeg også ville give nogle iværksættere her chancen for at blive sponsor/samarbejdspartner. Så hvis der er nogle, der er interesseret i at sponsere nogle præmier (Der er også mulighed for at blive navnesponsor, så stævnet kommer til at hedde "Din virksomhed" Cup), så læs videre, så jeg kan fortælle, hvad vi kan tilbyde.

Det vi kan tilbyde jer, er reklame på vores hjemmeside, hvor alle sponsorer selvfølgelig vil blive nævnt. Derudover vil der blive lavet en indbydelse, der skal sendes ud, som også vil komme på Facebook. Her vil i selvfølgelig også blive nævnt. Der vil også blive lavet et program til selve dagen, hvor alle sponsorerne også får reklame, og derudover bliver der også produceret nogle flyers til stævnet, og hvis i selv har nogle flyers eller andet, i vil have delt ud på dage, så gør vi selvfølgelig også det.

Vi ved selvfølgelig endnu ikke, hvor mange der deltager til stævnet, men da vi kommer tidligt ud med indbydelsen, tror jeg, at et realistisk bud vil være 25-30 hold. Alle hold er velkomne, fodboldklubber, gadehold, firmaer og lign., og så håber vi da på, at der vil komme en del tilskuere i løbet af dagen.

Hvis i har andre idéer til, hvordan vi kan samarbejde, så sig endelig til.

Jeg håber, at nogle af jer ser muligheder i det her, så vi alle kan få noget ud af det.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)