Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragtmand af "mindre" pakker fra Tyrkiet til Danmark søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Vejen
Tilmeldt 1. May 11
Indlæg ialt: 20
Fra  By Lomholt Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer og fragtmænd,

Jeg er i afsluttende fase i forhold til opstart af min virksomhed, som vil have produktion i Tyrkiet.  I den forbindelse mangler jeg en fragtmand der kan løfte opgaven at hente 2-4 leverancer fra tyrkiet (Istanbul) pr. måned.  

Mængden vil være et sted imellem 20-80 kilo, og størrelsen på pakken/erne vil være meget fragtvenlige, I den forstand de er meget håndterbare, og produktet/erne kan let splittes op i flere kasser om nødvendigt. (kan let fragtes i alle typer vare/kassevogne)

Jeg har pt. forespørgelser ude hos de store fragtmænd såsom Dhl, Gls og UPS mv. Det skal dog slet ikke afholde jer fra at komme med foreslag/anbefalinger eller eventuelt selv byde ind på opgaven hvis du selv er i branchen. 

Det jeg søger mest er et slag på tasken bud på:

Leveringstid

Priser

Med venlig hilsen

Lars Lomholt Jessen

Fra Helsinge
Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 142
Fra  Optimerditfirma.dk Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv også alpi.dk. De er rimelig skarpe, og vil være glade for en fast aftale. Har brugt dem før, og de er faktisk rimelige. Ellers skal du prøve via nogle af de lokale fragtmænd dernede. De har ofte volume aftaler med de fleste ovennævnte firmaer.

Vh

Dennis

Fra Køge
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 182
Fra  Ergopartner A/S Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Nu er jeg ikke fragtmand selv, men jeg skulle mene at det har meget at skulle sige, i forhold til hvor i Tyrkiet det er pakkerne skal afhentes? :) Er det İstanbul eller Ankara f. eks - Der er immervæk 6-8 timers forskel i bil...?

Frank

Fra Vejen
Tilmeldt 1. May 11
Indlæg ialt: 20
Fra  By Lomholt Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank, 
Som jeg også skriver i opslaget så ER det fra Istanbul, og det blive nævnt af selvsamme årsag som du nævner. :)

Lars 

Fra Vejen
Tilmeldt 1. May 11
Indlæg ialt: 20
Fra  By Lomholt Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis, 

Tak for tippet jeg tjekker lige op på Alpi.dk.  

MVH
Lars 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12650
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at kontakte DSV de har eget kontor i Tyrkiet.  Alternativt kan du kontakte Jumbotransport som har daglig afgang fra Istanbul.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)