Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blog hosting med henblik på affiliate marketing m.m.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 466
Fra  MBJ Trading Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer - Serverfruit:
Hvorfor ikke dele det offentligt så alle kan få glæde af det?

Fordi det er ligeså meget en besked om hvorfor han burde vælge Shokz Media til at udfører hans opgave.
Og jeg har tidligere erfaret at i ikke er så glade for det herinde. Så derfor har jeg valgt at gøre det personligt.

Mvh. 

Martin Jensen 
http://Startline.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

B. Hvarregaard:

Kristoffer - Serverfruit:
Det kommer en på hvor store og resourcekrævende siderne bliver. Men ja, hvis det bare er en lille side med relativt få besøgende, og forholdsvist optimeret side, så ja, så kan det godt køre fint på UnoEuro.

Så kan man vel løse det problem når /hvis man når dertil.

Personligt kører jeg alle mine sider hos UnoEuro og der er ingen problemer med at trække det - heller ikke store sider med 150+ artikler.

Antal artikler har ikke så meget at gøre med hvor mange ressourcer de bruger. Det handler mere om hvor meget caching der er, samt hvor mange og hvilke plugins og temaer du bruger. Derudover hvor mange besøgende man har og over hvor lidt. Siger vi 3600 besøgende i døgnet jævnt fordelt vil det jo slet ikke være noget problem da vi så blot snakker om 1 per minut. Er de der derimod indenfor samme minut - så snakker vi altså pludselig 60 besøgende per sekund der alle skal have databaseudtræk, m.m.

Derudover yder hosts i budgetklassen typisk ikke så meget hjælp (og det er jo så ikke relevant hvis man kan det hele selv) eller svarer ikke lige så hurtigt.

Sørg for at have en backup. Går det helt galt kan du selvfølgelig bare betale de 25 euro UnoEuro tager for det.

Tilmeldt 1. Sep 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit mål på sigt er at få flere personer indover bloggen (gerne nogle der er erfarne med SEO), så man også kan følge deres udvikling indenfor træning, og der derved også generere flere læsere.

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Shokz Media:

Kristoffer - Serverfruit:
Hvorfor ikke dele det offentligt så alle kan få glæde af det?

Fordi det er ligeså meget en besked om hvorfor han burde vælge Shokz Media til at udfører hans opgave.
Og jeg har tidligere erfaret at i ikke er så glade for det herinde. Så derfor har jeg valgt at gøre det personligt.

Mvh. 

Om det er på PM eller offentligt i forummet kan admins stadig se det, og man kan anmelde PM's.

Fra Vejle
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 466
Fra  MBJ Trading Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer - Serverfruit:
Om det er på PM eller offentligt i forummet kan admins stadig se det, og man kan anmelde PM's.

Ja? Hvorfor skulle min PM' anmeldes?

Jeg siger bare at jeg før har fået skæld ud af andre brugere herinde på Amino grundet min salgs strategi.
Og derfor sender jeg ham en PM, så andre brugere ikke får ond i deres flade numser over hvordan jeg driver min virksomhed.

Jeg har ikke været i klammeri med personen eller admins, og derfor behøver den jo ikke anmeldes? ;-) 

Martin Jensen 
http://Startline.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Shokz Media:

Kristoffer - Serverfruit:
Om det er på PM eller offentligt i forummet kan admins stadig se det, og man kan anmelde PM's.

Ja? Hvorfor skulle min PM' anmeldes?

Jeg siger bare at jeg før har fået skæld ud af andre brugere herinde på Amino grundet min salgs strategi.
Og derfor sender jeg ham en PM, så andre brugere ikke får ond i deres flade numser over hvordan jeg driver min virksomhed.

Jeg har ikke været i klammeri med personen eller admins, og derfor behøver den jo ikke anmeldes? ;-) 

Fordi hvis det ikke er tilladt offentligt er det heller ikke privat så vidt jeg ved.

Fra Vejle
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 466
Fra  MBJ Trading Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer - Serverfruit:
Hos Serverfruit hjælper vi tit kunder - også med WordPress (hvor mange andre hosts ikke hjælper så snart vi taler WordPress eller anden 3. parts software. Og så har vi naturligvis backup hver nat (til 4 forskellige servere).

Du gør præcis det samme lige her Kristoffer..
I det underbevidste "sælger" du lige dig selv overfor den potentielle kunde..

Men lad os nu lade være med at ødelægge mandens tråd.
Og alt held frem over til dig og dit foretagende!

Mvh.
Martin Jensen Wink 

Martin Jensen 
http://Startline.dk

Fra København
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 60
Fra  DJ Lookalikes Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med Shokz media.

Ingen grund til at ødelægge en så relevant tråd for nystartere.

Jeg kan anbefale dig, hvis du leder efter host og den skal være dansk.

At kigge efter http://www.webhosting.dk/ De er utroligt professionelle og har god og hurtig hosting, hvor også de fleste wordpress sider kan følge med på selv den lille løsning.

Har før prøvet at have en side hostet hos one.com med wordpress, hvor det gik for langsomt og så skiftede jeg til webhosting og de skar - tror det var 1,5 sekunder at load-tiden. Så tag et kig på den. De ligger også i den billige prisklasse samtidig.

Et af Danmarks billigste mobildiskoteker - www.djlookalikes.dk

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)