Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Urimelig og truende, eller normalt?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Nov 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har aftalt flytning og opbevaring med et professionelt flyttefirma som er medlem af DMF. Flytning ud og opbevaring gik fint. Jeg oplyste dog at jeg havde færre flyttekasser end det i realiteten var, noget jeg aksepterte at betale 1500 ekstra ved afhentning for (3000 var aftalt). Ekstra ved levering er 1100.

Vi aftalte dato for levering, men ikke tidspunkt. Jeg sendte en mail sidst uge og spurgte om de kunne komme kl 14, men får til svar at det skal ske kl. 9.30-10.00. Jeg skriver tilbage at det er svært siden overtagelsen af lejligheden er kl 14.

Jeg får så til svar at levering efter kl. 10.00 vil koste mig en merpris på flytning på i alt kr. 9.000,00 inkl. moms. Men de skriver at de kan levere dagen efter om morgenen.

Jeg skriver tilbage at det ikke er min fejl at vi ikke har aftalt leverings tidspunkt, og spørger til hvor det står i vores kontrakt at jeg skal betale 9000 ekstra efter kl 10. Dette får jeg ikke svar på.

Ved levering om morgenen dagen efter vil det koste mig ekstra, og jeg skriver at jeg da vil ha kompensation for det.

Svaret er at det er normalt at der startes fra morgenstunden når andet ikke er aftalt, og at det ikke er aktuelt at kompensere for levering dagen efter.
Til sidst skriver de: Jeg har opstillet vore betingelser for levering og udspillet er Dit,

Hvad skal jeg gøre med dette?


Hilsen en nordmand som er i ferd med at flytte til København. Og jeg har kun gode erfaringer med dansker så langt :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tror det er ganske standard at man starter fra morgenstund - de skal sikkert lønne mandskab fra om morgenen og frem til slut, så jeg tror bare du må tage det næste dag - eller se om du kan få tilgang til lejligheden fra om morgenen

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)