Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælg vores produkter

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hasselager
Tilmeldt 12. Aug 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi søger freelance sælgere eller et firma der kan varetage salg for os. Vores produkt kan ses på www.nowusgames.com Vi har pt 10 sælgere i Tyskland, der sælger produkterne med stor success, og derfor vil vi nu gerne starte op i Dk. Der er tale om rigtig god provision. Er du interesseret? så skriv eller ring. Mail: henk.production@live.dk  Telf: 86890555

De bedste hilsner

Jacob Grejsen

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 103
Fra  Oxe & Co Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Ser rigtigt fint ud og det kunne vi godt være interesserede i her i www.oxeogco.dk. 

En forudsætning for at vi kan komme seriøst igang, kunne fint være at se et par business cases fra det tyske. Hvis de ruller fint, så er der jo proof of concept. Lad os høre fra dig på ho@oxeogco.dk eller 2218 1220

Mvh

OXE & CO

Henrik Oxe

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser godt ud. Ville nok lige gå websiden igennem. Jeres billeder er ikke helt i top, men eller nogle fine vare :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob Grejsen

Mit navn er Gorm Byg jeg er 47 år, jeg har mange års erfaring med salg, alt fra skrivebordsarbejde, til arbejde i marken (messer m.m.)

Jeg har haft egne forretninger.

Det kunne godt være en opgave jeg kan hjælpe jer med, men jeg har brug for lidt mere information omkring fks. hvilke produkter, jeres forventede omsætning, hvad er jeres ønske for fremtiden, og mange andre spørgsmål.

Hvis i vil vide mere om hvad jeg kan, har jeg en profil liggende her i systemet og hvis det er relevant møder jeg gerne op for en snak omkring opgaven.

                                                                       Med venlig hilsen

                                                                          Gorm Byg

                                                                    E-mail:gorm.byg@outlook.dk   

  

Fra Hasselager
Tilmeldt 12. Aug 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input, det er altid dejligt med noget konstruktiv kritik

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)