Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Login på hjemmeside (wp)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 131
Fra  Coldit Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude og godaften :)

Jeg sidder og fumler med en hjemmeside, hvor man skal kunne logge in, og kan se der flere 'gode bedømte' plugin's man man bruge, så jeg ville lige høre hvad i bruger, og evt. give et tåd om hvorfor :)

på forhånd tak, og sov godt når i kommer dertil :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer an på hvor mange funktioner du har brug for. Hvis du kan uddybe hvad du har behov for, er det nemmere at vejlede dig :) 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra Brønderslev
Tilmeldt 12. Mar 14
Indlæg ialt: 54
Fra  CupBranding.dk Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du f.eks. vil køre din hjemmeside som en webshop, er et plugin som woocommerce helt ideelt. Udover det bruger jeg selv "Yoast SEO" f.eks. til at få en bedre SEO på hjemmesiden. Men som Simon også påpeger, kommer det meget an på hvad du har brug for på din side, man kan ikke give dig en liste med plugins som man skal benytte, fordi de vil måske ikke passe så godt ind i det du har brug for :-)

/Victor

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 131
Fra  Coldit Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det giver jo faktsik sig selv, at i er nødt til at vide hvad pluggen 'skal kunne' :)

Altså, folk skal have mulighed for at logge ind, have en profil, se andres profiler, rette i deres egen profil, lidt i stil med facebook (mit projekt er dog langt fta facebook, men dog  er der stadig visse dele fra deres 'brugere panel/login' jeg kan bruge) håber det hjælper lidt, ellers må i jo stille nogle ledende spørgsmål :)

Og igen mange tak, for at i gider at hjælpe :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)