Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

nyt e-money institut og betalings tjeneste i danmark

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

eiamunk

Jeg fandt dit/jeres opslag meget interessant. Men jeg synes dine/jeres svar er lidt mærkelig og ikke rigtig giver svar. Jeg ved ikke om I har været for hurtigt ude eller hvad. Men hvis jeg skulle lave sådan en trådstart som du lavede, vil jeg da det mindste have noget materiale klar til fremvisning. Går ud fra at tråden blev startet for at give et positivt billedet af jeres tiltag, indtil ser jeg kun et par svage svar og løfter om noget der evt. kommer senere - ikke jordens bedste salgstale (efter min mening)

Derfor vil jeg helt klart anbefale, at man først starter sådanne en tråd, når man klar til salgstalen, kan fremvise ideen bag projektet og hvordan det er planen det skal virke (man kan jo altid komme med rettelse, men i det mindst have noget at komme med)

Personligt er jeg allerede blevet mistænksom om der er hold i projektet, eller om det bare er varmt luft til fuglene. Jeg siger det ikke for at være ond, men for at på pege denne dårlig start, jeg synes, I har fået her på Amino. Ønsker jer alt lykke fremover

vh

Henrik

Tilmeldt 16. Aug 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

det primære er at vi bruger de muligheder som på EU plan er lavet om elektroniske penge og betalings tjenester. Men der skal jo penge ind I systemet og almindelige kredit kort kan bruges eller bank overførsler. Vi har så  valgt at blive visa eller masterkort sammen med en londonbank  er sikreter klar til at udstede kort I Danmark.

   kontiene er sikret med pinkode  eller pasword., Vi kan ikke se jeres pinkoder eller pasword og misbruge jeres konti

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

et e-money? institut er et som er godkendt af finanstilsynet i et europæisk land - ikke en bank der arbejder sammen med - ER I godkendt som E-penge/money institut og hvor?

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 16. Aug 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

nej vi er ikke godkendt af finanstilsynet endnu, men på kredit kort delen  samarbejder vi med banker,  vi har taget det led med da vi ikke kan se at brug af agenter kan give en økonomisk drift især hvis vi skal have drift I flere lande I EU som licencen giver muglifhed for

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

eiamunk:
nej vi er ikke godkendt af finanstilsynet endnu, men på kredit kort delen  samarbejder vi med banker
med tanke på ewire konkursen så skal du nu nok overveje din overskrift så - for så det jo ikke et nyt e-"money" penge institut overhovedet. Betalingsformidling er et område som kræver præcision i termer og i hvad man stiller i udsigt i form af sikkerhed - start kapital krav 350.000 Euro og masser af andre løbende krav - nok derfor vi ikke har så mange

 https://www.finanstilsynet.dk/da/temaer/betalingstjenester/baggrund-om-e-penge/tilladelse-som-e-pengeinstitut.aspx 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 16. Aug 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg forstår heller ikke hvordan e-wire kunne lave så stort et  underskud , de havde en begrænset licence., jeg har læst loven mange gange og  er klar over alle krav  til både elektroniske penge og betalings tjeneter. Ja vi har meget få danske med den store licence. Men fra andre EU lande er klar til at gå ind I landet, Kapital kravene forskrækker mig ikke fordi i min shipping del har der været krav på 1-10 milioner euro a priserne på shipping og jernmalm toppede var der på de store bulkere omkostinger på  200.000 USD dagligt

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)