Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Wordpress Excerpt tag

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen folkens!
Har kæmpet med at få ændret exceprt tagget på min wordpress installation så det ud over at vise en tekst også indeholder titlen på indlægget. Resultatet skal altså være noget ala: Læs resten af "indlægets titel"

Jeg har forsøgt mig med de løsninger jeg kan finde herinde, men gør det enten forkert eller også virker de ikke på den kode jeg bruger, for det resulterer hver gang i at hele siden crasher og giver hvid skærm. Er der nogen der kan hjælpe?

Koden ser nu således ud:
function bavotasan_excerpt_more( $text ) {
    if ( is_singular() )
        return $text;

    return '<p class="excerpt">' . $text . '</p><p class="more-link-p"><a href="' . get_permalink( get_the_ID() ) . '">' . __( 'Read more', 'matheson') . '</a></p>';
}
endif; // bavotasan_excerpt_more

Fra København
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det alt din kode? Har du tilføjet andet?

Skal du have lavet et anlæg til festival eller lign. begivenheder? www.canopysound.dk

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 04:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan desværre ikke teste det, da jeg ikke ved, hvor du har funktionen fra, men her er et forsøg:

function bavotasan_excerpt_more( $text ) {
if ( is_singular() )
return $text;

return '<p class="excerpt">' . $text . '</p><p class="more-link-p"><a href="' . get_permalink( get_the_ID() ) . '">' . __( 'Read more', 'matheson') . ' of '.get_the_title( get_the_ID() ).'</a></p>';
}
endif; // bavotasan_excerpt_more
Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Wuuuhuuu Martin, til trods for at jeg åbenbart havde været lidt nærrig med informationerne fik du det alligevel til at spille. Tusind tak for hjælpen, der sparede du mig sgu for flere grå hår end jeg allerede har.

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha, nej du har egentlig skrevet de nødvendige informationer, så det er helt fint. Jeg er glad for, at jeg kunne hjælpe Wink

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)